Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@14:04:10 GMT

دستگیری باند قاچاق مواد مخدر/کشف 130 کیلو حشیش

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۴۲۶۹

دستگیری باند قاچاق مواد مخدر/کشف 130 کیلو حشیش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، سرهنگ عبداله حسنی گفت: در پی اقدامات گسترده و شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، سرنخ هایی از فعالیت یک باند قاچاق مواد به دست آمد.

وی افزود: در بررسی ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد قاچاقچیان مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان کرمان به استان البرز منتقل و در یک منزل مسکونی جاساز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسنی به تعامل و هماهنگی های لازم با عوامل انتظامی تهران بزرگ و استان البرز اشاره کرد و گفت: روز گذشته 4 عضو اصلی این باند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان در گلشهر البرز دستگیر شدند.

وی از توقیف دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه تریلی در این عملیات خبر داد و گفت: ماموران در بازدیدهای بعدی از مخفیگاه قاچاقچیان 130 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی سوداگران مرگ به مرجع ذیصلاح گفت: در راه ریشه کنی این بلای خانمانسوز برنامه ها و طرح های خود را با جدیت تمام ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ عبداله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان کشف 130 کیلو حشیش دستگیری باند قاچاق مواد مخدر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان سمنان کشف 130 کیلو حشیش دستگیری باند قاچاق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد