Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان با بیان اینکه طرح ویژه عید سعید قربان در استان اجرا می‌شود، گفت: 52 اکیپ ثابت و سیار اداره دامپزشکی گلستان در این طرح فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، دکتر غلامرضا محرابی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سه روز قبل از عید سعید قربان دامپزشکان و کارشناسان این اداره کل در 23 محل عرضه و خرید دام زنده در مناطق مختلف استان گلستان حضور یافته و نظارت لازم را داشته و مردم را راهنمائی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در روز عید قربان هم از ساعت 7 صبح تا 13 در 7 کشتارگاه دام استان گلستان تیم نظارت بهداشتی دامپزشکی شامل دکتر، کارشناس، کاردان بر بازرسی قبل، حین و پس از کشتار دام را انجام و همچنین 16 روحانی ناظر کشتار شرعی دام ها هستند.

محرابی بیان کرد: در ایام عید قربان خدمات رسانی به مردم رایگان است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مشکل با شماره پیامک 10001512 و یا شماره تلفن 1512 با دامپزشکی استان در ارتباط باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان تصریح کرد: شهروندان  در این روز  ضمن خرید دام‌های قربانی خود از مراکز و میادین عرضه دام خریداری و به منظور کنترل بیماری های مشترک انسان و دام  به ویژه تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، 24 ساعت قبل از مصرف در یخچال نگهداری سپس مصرف کنند.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، جایگاههای عرضه دام در استان گلستان از سوی دامپزشکی استان با هماهنگی شهرداریها به شرح زیر اعلام شد:
 
علی آباد کتول:
جنب نیروی انتظامی ( شرق شهر) خیابان مزرعه جنب CNG - روبروی خیابان نوده

فاضل آباد:
جنب CNG شرقی-جنب پل قدیم گلریز

مزرعه کتول:
به سمت سنگدوین بعد از مدرسه امام جواد(ع)

سنگدوین:
مکان شنبه بازتر کوچه مدرسه جنان

شهرستان کلاله:
انتهای جاده کمربندی جنب فرمانداری

شهرستان ترکمن:
جاده بندر به کردکوی نرسیده به نیاز آباد میدان عرضه دام

شهرستان گنبد کاووس:
میدان دام عشایری گنبد کاووس(مال بازار)

شهرستان کردکوی:
جنب میدان امیرالمومنین چهار راه ولاغوز
خیابان شهید عباس پور(خیابان بندر ترکمن)

شهرستان آق قلا:
سمت شرقی سه راهی کل آباد بعد از سی ان جی رهبر
میدان دام شهرستان

شهرستان گالیکش:
ظلع شمالی میدان پیامبر اعظم(میدان خروجی شهر به سمت کلاله) جنب پمپ بنزین

شهرستان گمیشان:
گمش تپه: میدان دام شهر گمش تپه (جاده خواجه نفس به گمش تپه)
سیمین شهر: محله بناور ابتدای خیابان جمهوری جنب پل فلزی

شهرستان مینودشت:
20 متری ساحلی جنب مدرسه فوتبال همت

شهرستان رامیان:
خان ببین  محل بازار هفتگی(پنج شنبه بازار)

شهرستان گرگان:
جرجان 15 میدان عرضه دام
بلوار غدیر ابتدای بلوار صیاد شیرازی
خیابان کمربندی غربی ابتدای جاده زنگیان

شهرستان مراوه تپه:
میدان دام مراوه تپه بعد از پمپ بنزین ابتدای جاده مرزبانی

شهرستان بندر گز:
خط راه آهن
 میدان نوکنده
سه راهی بندرگز

شهرستان آزادشهر:
جاده کمربندی آزادشهر به شاهرود
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ایام عید پیامک خدمات رسانی به مردم راه آهن کنگو قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان