Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@02:43:39 GMT

جسد حلق‌آویزشده مرد میان‌سال با جوراب و کفش زنانه!

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۴۴۷۱

جسد حلق‌آویزشده مرد میان‌سال با جوراب و کفش زنانه!

مرگ مرموز مرد میان‌سالی که جسد حلق‌آویز‌شده او در خانه‌اش پیدا شده است، باعث شروع تحقیقات جنایی شد.

به گزارش شرق، صبح جمعه هفته گذشته بازپرس محمد شعبانی که مسئولیت کشیک قتل تهران را بر عهده داشت، در جریان مرگ مردی قرار گرفت که جسد حلق‌آویزشده‌اش در پذیرایی خانه‌اش پیدا شده بود. پس از آن بازپرس همراه مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم کارشناسان صحنه جرم و متخصصان پزشکی قانونی در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که پیش از رسیدن بازپرس و تیم تحقیق، مأموران کلانتری 136 فرجام که از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان موضوع قرار گرفته بودند، در واحد مسکونی که در طبقه همکف واقع شده بود، حضور یافته بودند و پس از حفظ صحنه اظهارات اولیه همسر متوفی را که اولین نفری بود که جسد را دیده و پلیس را در جریان ماجرا قرار داده بود، ثبت کردند.

همسر متوفی گفت: همسر من 41ساله بود. شب گذشته ما با هم به یک میهمانی رفته بودیم و وقتی به خانه برگشتیم همه چیز عادی بود. صبح من برای انجام کاری از خانه بیرون رفتم و همسرم در منزل بود وقتی به خانه بازگشتم با جسد شوهرم در حالی روبه‌رو شدم که حلق‌آویز شده بود.

اظهارات همسر متوفی درباره عادی‌بودن رفتار مرد میان‌سال در حالی است که جسد حلق‌آویزشده او جوراب و کفش زنانه به پا داشت و یک جوراب زنانه نیز روی صورت او کشیده شده بود. در حال حاضر با توجه به وضعیت غیرعادی جسد و مرگ مشکوک این مرد، تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جسد حلق آویز شده قتل پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ | چه کسانی نباید با جوراب بخوابند؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ابداع جوراب‌هایی الکترونیکی برای رهایی‌بخشی بیماران دیابتی از زخم پا
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی