Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تصویری از هنر معماری اسلامی در حرم مطهر رضوی را مشاهده می کنید. تاریخ انتشار: 05:58 - 20 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۶۹۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، تصویری از هنر معماری اسلامی در محراب رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی معماری اسلامی مشهد مقدس هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در  این آیین  بر اجرای توانمند سازی مبلغین تأکید کرد و گفت: سواد رسانه‌ای مناسب در برخورد با شبهات مهمترین چیزی است که مبلغین باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده  شناسایی معضلات فرهنگی و میزان تأثیر آن در سطح جامعه را مهم دانست و بیان کرد: استفاده مطلوب و هدفمند از ظرفیت‌های به وجود آمده می‌تواند نسبت به حل مشکلات فرهنگی مناطق کمک شایانی نماید.

 

وی به نقش ارزشمند فعالین فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالان فرهنگی به عنوان بازو‌های توانمند فرهنگی در پیشبرد اهداف سازمان نقش انکار نشدنی دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: قدردانی از فعالان فرهنگی تقدیر از جهاد گران عرصه فرهنگ است که بدون هیچ چشم داشتی در امور فرهنگی مشغول جهاد هستند.

 

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در چهارشنبه زیارتی
  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی