Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آمار آتش سوزی مراکز تجاری و انبارها و ساختمان‌های نیمه کاره، طی یک ماه اخیر در تهران افزایش قابل توجهی داشته و فرضیه‌های عمدی بودن یا خصومت‌های شخصی را پررنگ می‌کند. چنان چه این فرضیه هم صحیح نباشد می‌توان ادعا کرد تمامی سیم‌کشی‌های مراکز ساختمانی، انبارها و مراکز تجاری ما باید مورد بازنگری جدی قرار بگیرد چراکه در  بیشتر آتش سوزی های صورت گرفته در یکماه گذشته، ردی از اتصالی های برقی و مشکلات سیم کشی وجود دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران، با بیان اینکه آتش‌سوزی‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر  عمدی است  یا سهوی، دلایلش را باید کارشناسان آتش نشانی بررسی کنند و وظیفه ما نیست به برنا گفت: برآورد عمدی بودن اینکه علت این حوادث چیست، آتش نشانی باید بررسی‌هایی کند و در ادامه در حیطه کار سازمان‌های بیمه و پلیس است . 

صدراعظم نوری در پاسخ به این سوال که آیا سازمان آتش نشانی آمار و مدارکی در رابطه با عمد یا غیر عمدی بودن آتش‌سوزی‌ها ارائه داده یا خیر، گفت: سازمان آتش نشانی آماری در این رابطه به ما نداده است. ما هم چنین درخواستی نکرده‌ایم چراکه گزارشی ارائه نشده اما الان و نسبت به آمار آتش‌سوزی‌ها؛ درخواست بررسی بیشتر در خصوص علل آتش سوزی ها و پیگیری  از سوی شورای شهر صورت خواهد گرفت.

خبرنگار: سیمین برادران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی پایتخت سازمان آتش نشانی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان

حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

صفری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این آتش سوزی که شعله‌های آن از پنجره به بیرون زبانه می‌کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحد‌های دیگر جلوگیری کردند.

او افزود: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.

صفری گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • تجلیل از ۵۵ مامای استان قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • قدردانی از ماما‌های استان در روز جهانی ماما
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت