Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد؛ در این مراسم که با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب و بسیج خواهران میبد برگزار شد، یاد و خاطره مرحومه مرضیه اعیان از بانوان فرهنگی و انقلابی میبد در سالگرد درگذشت وی، گرامی داشته شد.
سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی فرمانده سپاه، پروین امینیان مسئول بسیج حوزه خدیجه کبری (س)، حجت الاسلام والمسلمین عباس رضایی مسئول جبهه فرهنگی و سید جواد امامی در سخنان کوتاهی از فعالیت‌های این بانوی انقلابی گفتند و خانم زرافشان از شاعران جوان و انقلابی شهرستان میبد نیز به شعرخوانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پخش سه کلیپ صوتی از سخنان مرحومه اعیان در جمع خواهران بسیجی و همچنین کلیپ ضبط شده از محسن عمادی مدیر انتشارات شهید ابراهیم هادی از نحوه آشنایی و ارتباط ایشان با مجموعه نشر هادی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در انتها نیز با دعوت از خانم دهقانی فرزند مرحومه اعیان و اهدای لوح تقدیر از فعالیت‌های این بانوی انقلابی و خانواده ایشان تقدیر و تجلیل به عمل آمد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود