Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان نظامی مازندران با اشاره به اینکه از ابتدای وقوع حادثه در محمودآباد در حال انجام تحقیقات هستیم، جزئیات جدیدی از حادثه تیراندازی را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم رحیمی در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: علت درگیری به یک اختلاف ملکی بین اهالی منطقه بیشه کلا و پایگاه هوایی ارتش برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پیش‌تر حکمی توسط قاضی دادگاه محمودآباد در گذشته منوط به تخلیه زمین صادر شد تا رفع مزاحمت و ممانعت صورت بگیرد، بخشی از حکم به نفع صاحب زمین و بخشی دیگر به نفع پایگاه نیروی هوایی بود، در نهایت امروز نیروی انتظامی به همراه نماینده دادگاه سعی کردند محل در مورد نظر را جانمایی صورت بدهند.

دادستان نظامی مازندران خاطرنشان کرد: پس از اینکه مأموران پایگاه پای کار آمدند کارگران شرکت واقع در آن منطقه شروع به سنگ پراکنی کردند گه در نهایت طی تیراندازی منجر به فوت دو کارگر شد.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای حادثه تا به الان در حال انجام تحقیقات هستیم و جزییات کار هنوز مشخص نیست، افرادی که تیراندازی کردند و آنهایی که فرمان دادند شناسایی شدند و طی حکمی دستگیری و بازداشت شدند و تا دقایقی دیگر به استان منتقل شوند تا کار تحقیقات  توسط قاضی پرونده آغاز شود.

رحیمی اضافه کرد: امروز طی ملاقات حضوری از خانواده این افراد درخواست شد که آرامش خود را حفظ کنند تا کار تحقیقات ادامه پیدا کند و نیروی انتظامی هم پای کار است.

رحیمی خطاب به کسانی که در فضای مجازی مطالبی در حاشیه این اتفاق منتشر می‌کنند، گفت: مراقب باشند که اخبار کذب منتشر نشود.

وی با بیان اینکه هر چه سریع‌تر مجرمان را مطابق قانون به مجازاتشان خواهیم رساند، بیان داشت: در حال حاضر نمی‌توان گفت بی تدبیری صورت گرفته است. 

رحیمی خاطرنشان کرد: تا دو روز دیگر مشخص می‌شود که اصل ماجرا چه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد