Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: درکشورهای توسعه یافته رسانه ها در خدمت رونق تولید و توسعه فضای کسب و کار هستند و ما نیز باید از این فرصت استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین یارمحمدیان در نشست نقش رسانه ها در رونق تولید که همزمان با اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از سانه ها در جهت تقویت و بهبود فضای کسب و کار در اصفهان بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کشورهای توسعه یافته از رسانه ها برای توسعه اقتصاد خود به نحو احسن استفاده می کنند و با کمک این ابزار ارتباطی تاثیر گذار توانسته اند مردم را به خرید کالاهای مصرفی ترغیب نمایند. در این کشورها نقش رسانه ها در ممانعت از رکود اقتصادی بسیار پررنگ بوده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان در مراسم رونمایی از پایگاه خبری فولاد مبارکه (ایراسین) با اشاره به اینکه رسانه می تواند مردم را به خرید کالاهای با کیفیت ترغیب کند افزود: رسانه ابزار مناسبی برای برای تغییر نگرش و بینش مصرف کنند جهت خرید کالای مرغوب و رونق تولید است و نمایشگاه بدون رسانه معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه محل مناسبی برای ایده پردازی، ابتکار و خلاقیت است یادآور شد: ما نیز در صدد بهبود فضای نمایشگاهی برآمدیم و پروژه نمایشگاه اصفهان را در زمینی به مساحت 47 هزارمتر مربع زمین در دست اجرا داریم که فاز اول آن در پانزده هزار متر مربع فضای مسقف و استاندارد در حال ساخت و بعد از توقف چند سال به پیشرفت 65 درصدی رسیده است.

یارمحمدیان ضمن تشکر از حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان برای پیشبرد پروژه نمایشگاه اصفهان تصریح کرد: در این مدت دوساله توانسته ایم تعداد قراردهای همکاری را از سه به عدد 50 برسانیم و امیدواریم هرچه سریع تر شاهد بهره برداری فاز اول فضای نمایشگاهی استاندارد در اصفهان باشیم.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تبلیغات رکود اقتصادی زمین شورای اسلامی شهر کسب و کار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای، با حضور جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

وی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده به محقق شود.

کد خبر 6098080

دیگر خبرها

  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم