Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان گفت: صنعت فولاد برای حضور قدرتمند در چرخه اقتصاد نیازمند همراهی رسانه ها در برقراری ارتباط با بازار هدف است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، منوچهر نیکفر در نشست نقش رسانه ها در رونق تولید اظهار داشت: رسانه ها علاوه بر نقش مستقیم در صنعت به واسطه تاثیر در بعد اجتماعی، می توانند بر جامعه هدف این صنعت نیز تاثیر گذار باشند و سبب رونق چرخه تولید و فروش در داخل و خارج از کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود بیست هزار نفر به صورت سه شیفت در فولاد مبارکه مشغول به کارهستند تصریح کرد: تولیدات بیش از نهصد شرکت صنعتی وابسته به صنعت فولاد مبارکه است و بیش از سه هزار شرکت به صورت مستقیم با کارخانه ما کار می کنند که می توان گفت سیصد و پنجاه هزار نفر ( مستقیم و غیر مستقیم) در این زنجیره اشتغال مشغول به کار هستند.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به ابزارهای ارتباطی اذعان داشت: این شرکت از همان ابتدا تلاش کرده از ابزار های ارتباطی مانند رسانه و رادیو و خبرنامه برای برقراری ارتباط و اطلاع رسانی با جامعه هدف و مشتریان و کارکنان خود بهره ببرد، با این حال نسبت به کشورهای پیشرفته هنوز از خلاء خبرنگار تخصصی در حوزه صنعت فولاد رنج می بریم و امیدواریم پایگاه خبری ایراسین بتواند این خلاء را پوشش دهد.

وی ادامه داد: در رسانه های خارجی شاهد تحلیل و ارزیابی، بررسی فرصت ها و چالش های بازار و صنعت فولاد هستیم و رسانه ها به چرخه تولید و عرضه این محصول کمک شایانی می کنند و توانسته اند به دلیل نفوذ در بعد اجتماعی، بر مردم و بازارهای هدف تاثیر بگذارند. در حالی که ما در فولاد مبارکه به چنین فرایندی نیاز مبرم داریم و از نبود آن متضرر می شویم.

نیکفر اضافه کرد: جامعه ما نیازمند خودباوری و ایجاد فرهنگ خودباوری در بخش صنعت است و با توجه به تحریم های ظالمانه، این رسانه ها هستند که می توانند چنین فرایندی را در جامعه مستتر نمایند و با جمع آوری دیتا، تحلیل و آنالیز محیط سبب رشد صنعت فولاد در داخل و خارج از کشور شوند.

وی با اشاره به اینکه فولاد مبارکه اصفهان در ارزیابی AFK  موفق به دریافت تندیس طلایی شد گفت:  ما از میان 1400 شرکت حاضر در این ارزیابی موفق به کسب این افتخار شدیم و توانستیم در بین پنج شرکت برتر با بیش از 600 امتیاز قرار بگیریم.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان افزود: ظرفیت تولید فولاد مبارکه به 35 ملیون تن در سال رسیده و در افق 1404 باید به ظرفیت 55 ملیون تن برسیم که در این شرایط در ردیف کشورهای بزرگ تولید کننده فولاد قرارخواهیم گرفت. البته برای تحقق این مهم نیازمند حمایت و همراهی رسانه ها ومعرفی هرچه بهتر و بیشتر فولادمبارکه در داخل و خارج کشور هستیم.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اشتغال اصفهان جامعه صنعت فولاد فولاد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، رویترز چهارشنبه شب به نقل از یک منبع اطلاعاتی اوکراین نوشت که در این حمله بخشی از «ایستگاه اکسیژن» کارخانه متالورژی «نوولیپتسک» آسیب دیده است که این خسارت تاثیر طولانی‌مدت بر فعالیت این کارخانه خواهد داد.

شرکت NLMK که مالکیت این کارخانه را در اختیار دارد ادعای اوکراین را رد کرد. یک منبع صنعتی در روسیه نیز گفت که این کارخانه طبق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پیشتر فرماندار لیپتسک گفته بود که یک پهپاد اوکراینی به یک منطقه صنعتی حمله کرده است اما درباره اینکه آیا این اقدام خسارتی داشته است یا خیر، اطلاعاتی منتشر نکرد.

اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را علیه تاسیسات صنعتی و نفتی روسیه افزایش داده است. کی‌یف انجام حملات پهپادی علیه این تاسیسات را بطور رسمی تایید یا تکذیب نمی‌کند اما هشدار داده است، تاسیساتی که از جنگ علیه اوکراین حمایت می‌کنند، اهداف مشروع نظامی قلمداد می‌شوند.

اما شرکت NLMK گفته که با صنایع دفاعی روسیه همکاری ندارد و محصولات آن صرفا کاربرد غیرنظامی دارد. این شرکت در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قادر به تولید فولاد سخت برای مصارف نظامی نیست و برای ارتش این کشور محصولی تولید نمی‌کند.

حمله پهپادی کی‌یف علیه کارخانه فولاد لیپتسک توسط آژانس اطلاعات نظامی اوکراین GUR انجام شد. این آژانس همچنین به ۲ مخزن نفت شرکت روس‌نفت در منطقه «اسمولنسک» روسیه حمله کرد.

این در حالی است که روسیه نیز در هفته‌های اخیر حملات هوایی خود را علیه سیستم انرژی اوکراین افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب