Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@13:16:38 GMT

ناپولی 0-4 بارسا: پیروزی کاتالان ها با اولین گل گریزمان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۵۱۰۸

ناپولی 0-4 بارسا: پیروزی کاتالان ها با اولین گل گریزمان

بارسلونا در دیداری دوستانه در میشیگان، موفق شد با نتیجه 4-0 ناپولی را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که تور پیش فصل شان را در آمریکا دنبال می کنند، بامداد امروز موفق شدند با گل های لوئیس سوارز (دو گل)، آنتوان گریزمان و عثمان دمبله، ناپولی را شکست بدهند. گریزمان که در این تابستان با انتقالی جنجالی از اتلتیکو مادرید به بارسا پیوست، در این دیدار اولین گلش را برای آبی و اناری ها به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول دو تیم نمایش متعادلی داشتند و هر یک صاحب موقعیت های خوبی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در نیمه دوم، بارسا عملکرد بهتری داشت و توانست چهار بار دروازه حریف را باز کند. در دقیقه 48 بود که لوئیس سوارز گل اول بازی را به ثمر رساند. ابتدا ستاره اروگوئه ای با یک پاس عالی به پشت مدافعان ناپولی، گریزمان را با دروازه بان حریف تک به تک کرد اما ضربه ستاره فرانسوی را الکس مرت برگشت داد. توپ برگشتی به سوارز رسید و او هم با شوت دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

 

پس از این گل بازیکنان ناپولی پیش کشیدند و صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند اما در دقیقه 56، این بارسا بود که به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی عالی و پاس در عرض جوردی آلبا بود که گریزمان در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

 

تنها دو دقیقه بعد، بارسا به گل سوم رسید. این بار روی یک ضدحمله سریع بود که بارسا صاحب موقعیت شد و پاس عثمان دمبله در پشت محوطه جریمه ناپولی را سوارز با یک ضربه دیدنی، تبدیل به گل سوم کرد.

 

 

در حالی که آنچلوتی برای جبران نتیجه، دست به تغییرات بیشتر زد، این بارسا بود که در دقیقه 63 توانست به گل چهارم برسد. اشتباه در میانه زمین ناپولی بود که یک حمله سریع را برای بارسا رقم زد و عثمان دمبله با یک حرکت خوب و ضربه ای بی نقص، کار را تمام کرد.

پس از این گل والورده دست به 5 تعویض شد و پیکه، سمدو، آلنیا، سوارز و گریزمان را از بازی بیرون کشید و این مسئله تا اندازه ای روی روند بازی تاثیر گذاشت. هرچند بازیکنان بارسا در دقایق پایانی موقعیت های دیگری هم داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 4-0 آبی و اناری ها به پایان رسید.

بارسلونا ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران