Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:07:12 GMT

وزیرورزش:فیفاخواهان حضورِزنان دربازی‌های ملی است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۵۱۱۹

وزیرورزش:فیفاخواهان حضورِزنان دربازی‌های ملی است

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در تازه‌ترین اظهاراتش در مورد لزوم صدور مجوز برای حضور بانوان در رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری فوتبال تصریح کرد که هیچ تهدیدی برای ورود بانوان در ارتباط با دیدار‌های لیگ برتر وجود ندارد و ان‌شاءلله مشکل خاصی نداریم.

به گزارش تابناک ورزشی، سلطانی فر هم‌چنین خاطرنشان کرد که کشور ما ملاحظات شرعی و فرهنگی خود را با رییس فدراسیون بین المللی فوتبال مطرح کرده است که برای وی نیز کاملا قابل درک بود، هرچند درخواست شده شرایط خاصی فراهم شود تا با رعایت ملاحظات فرهنگی اخلاقی و حدود شرعی، بانوان بتوانند وارد ورزشگاه شوند و از نزدیک دیدار‌های ملی را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر ورزش چندی پیش نیز با اشاره به هم نظر بودن وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون فوتبال به منظور تعویق زمانی رقابت‌های لیگ برتر تا آماده شدن زیرساخت‌های لازم تأکید کرد که به صورت صددرصدی با استانداردسازی ورزشگاه‌ها موافق است و باید الزامات بین‌المللی در این رابطه مدنظر قرار گیرد.

نکته قابل تامل، اما بخش دوم اظهارات وزیر بود. بخشی که عنوان کرد: «همه کشور‌های دنیا قوانین داخلی خود را دارند و علاوه بر این نهاد‌های بین‌المللی به قوانین و ملاحضات فرهنگی داخلی کشور‌ها نیز توجه می‌کنند.»

با این واکنش جدید وزیر ورزش باید حدس زد که ایران در حال رایزنی را نهادهای بین المللی فوتبال برای رفع نگرانی از محرومیت ها و تعلیق احتمالی است. هنوز زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که آیا همزمان با الزام باشگاه‌های لیگ برتری در رعایت سه شرط تعیین شده از سوی سازمان لیگ به منظور تجهیز ورزشگاه ها، پای بانوان به تماشای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با رعایت ملاحظات شرعی و فرهنگی باز خواهد شد یا صرفا صحبت‌های مطرح شده در مورد ورود بانوان به ورزشگاه‌ها صرفا در خصوص رقابت‌های ملی است و مسابقات باشگاهی جایی در این پازل ندارند؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی اینفانتینو وزیر ورزش ورود زنان به ورزشگاه روز عرفه رادار فلق دعای عرفه شمس الدین وهابی معامله قرن منصور هادی آغاز قیام امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر که هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. 

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد. 

دلیل اخذ این تصمیم درب ورودی ورزشگاه وطنی اعلام شده است؛ که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، اما این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

با این حال طبق هماهنگی‌های انجام شده، تماشاگران پرسپولیس در قسمت شمالی ورزشگاه و پشت دروازه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد. 

تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفته شده ۶۰۰ عدد است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان