Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر آلن دلون تایید کرد که پدرش اکنون در حال استراحت در سوییس است. آنتونی دلون که پسر بزرگ آلن دلون بازیگر محبوب فرانسوی است، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حال این بازیگر ۸۳ ساله اکنون خوب است و به گفته پزشکان موقعیت باثباتی دارد. این بازیگر که برای ایفای نقش‌های متفاوتی چون «برادران روکو» شناخته می‌شود جایزه نخل طلای افتخاری کن را امسال در هفتاد و دومین دوره این جشنواره دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار چهره ها _ پسر دلون گفته است که وی در بیمارستانی در پاریس جراحی شد و سه هفته تحت مراقبت‌های ویژه بود. وی گفت: همه خانواده دور تخت او جمع بودند، برادر، خواهرم و مادرم ناتالی. وی افزود که پدرش پس از آن راهی سوییس شد ودر حال استراحت کامل در یک کلینیک است.

به گفته پسر دلون، دختر این بازیگر که ساکن سوییس است معالجات وی را دنبال می‌کند و اطلاعات را روزانه به بقیه می‌دهد.

در چند هفته اخیر چند مجله از جمله «کلوسر»  ادعا کرده بودند که این بازیگر دچار سکته مغزی شده است. در نیمه ماه ژوئن پزشکان متخصصان وی گفته بودند که این بازیگر در بیمارستانی در پاریس بستری شده و دلیل آن هم سرگیجه و سردرد خفیف بوده است.

این بازیگر کهنه‌کار فرانسوی بیش از ۶۰ سال در سینمای اروپا کار کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آلن دلون بازیگر مشهور هالیوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران

دریافت 55 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز تاریخ بلند بالایی دارد اما شکوه این جزیره با حضور پرتغالی‌ها در منطقه رو به فراموشی سپرده شد.

جزیره هرمز پایگاه مهم تجارت دریاییِ منطقه بوده و همین امر پرتغالی‌ها را از آن سوی دنیا به خلیج‌فارس کشاند، در آن دوران شهدای زیادی تقدیم دفاع از جزایر شد اما متأسفانه نام و نشان زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

یکی از این بزرگ مردان جاویدالاثر خواجه عطا است که در گزارش زیر در رابطه با آن سخن به میان آورده‌ایم.

کد خبر 6089408

دیگر خبرها

  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل