Web Analytics Made Easy - Statcounter

منعم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ازدواج جوانان گفت: در این خصوص نیز کارگاه های آموزشی برگزار که سال گذشته ۲۴۷ کارگاه آموزش ازدواج با حضور بیش از ۱۰ هزار زوج جوان برگزار کردیم و از سوی دیگر شش مجوز مراکز مشاوره ازدواج نیز صادر شد.

«رسول منعم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به فعالیت های این اداره کل در توسعه و عمران در حوزه جوانان گفت: یکی از نیازهای امروزه جوانان در استان قم، وجود خانه های جوان است که به همین منظور سه خانه جوان را در دستور کار داشته و در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: دو خانه جوان در شهرهای کهک و جعفریه تا هفته دولت راه اندازی و در اختیار جوانان قرار می گیرد و یک خانه جوان نیز در منطقه پردیسان قم در حال احداث که تا پایان سال آماده بهره برداری می شود.

وی گفت: همچنین در حوزه ورزش نیز زمین چمن ورزشگاه 15 خرداد بازسازی و بهسازی های لازم برای فعالیت ورزشکاران انجام شد و برای ورزشگاه های 7 تیر، طاهریان و... نیز اعتباراتی را تخصیص تا بهسازی ها در این حوزه نیز انجام شود.

 

*70 خانه ورزش روستایی تجهیز شد

منعم با اشاره به توسعه فضای ورزشی در روستاها گفت: 70 خانه ورزش روستایی تاکنون تجهیز شده است و 20 خانه دیگر نیز در دستور کار بوده که هر دهیاری اعلام آمادگی کند، این اداره کل آماده است در راستای تجهیز و راه اندازی آنها اقدام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در حوزه جوانان مباحث مختلفی در دستور کار است که از جمله آن ستاد ساماندهی مجوانان و شورای جوانان را داریم که فعالیت های خوبی انجام می دهند.

 

*تدوین سند اوقات فراغت استان قم

وی گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته تدوین سند اوقات فراغت است که این اقدام موثری است که نقش هر دستگاه مشخص و در افق 1401 تدوین شده است.

منعم با اشاره به موضوع وام ازدواج گفت: در این زمینه نیز با همکاری و تعامل بانک های استان، اقدامات خوبی انجام و 38 درصد رشد پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان را داشتیم.

 

*کاهش نرخ بیکاری استان قم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به موشوع اشتغال جوانان گفت: در این زمینه نیز اداره کل کار و امور اجتماعی استان وارد و خوشبختانه وضعیت کار جوانان استان قم نسبت به دیگر استان ها در وضعیت مطلوبی به سر می برد و تعداد بیکاران در استان قم کمتر از دیگر استان هاست.

وی تاکید کرد: نرخ بیکاری استان قم کاهش یافته است و تلاش کرده ایم تا دغدغه جوانان استان نسبت به موضوع کار را برطرف و بهبود بخشیم.

منعم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ازدواج جوانان گفت: در این خصوص نیز کارگاه های آموزشی برگزار که سال گذشته 247 کارگاه آموزش ازدواج با حضور بیش از 10 هزار زوج جوان برگزار کردیم و از سوی دیگر شش مجوز مراکز مشاوره ازدواج نیز صادر شد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه طرح ملی هوای تازه خبرنگار مسجد روزنامه ۱۷ مرداد روز خبرنگار اوقات فراغت ازدواج آسان ازدواج جوانان ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در پرداخت وام ازدواج، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

خلف وعده برخی از بانک‌های کرمان در اعطای وام ازدواج

تاخیر در پرداخت وام ازدواج دغدغه‌ای برای زوجین جوان

نگرانی زوجین خندابی از تاخیر در پرداخت وام ازدواج

وام ازدواجی که زوجین را در نیمه راه گذاشت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، در لینک زیر مشاهده کنید.

۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند