Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@12:11:58 GMT

وزش تندباد از روز دوشنبه در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۵۴۸۳

وزش تندباد از روز دوشنبه در خراسان جنوبی

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این وضعیت در مرز شرقی استان با شدت بیشتری همراه خواهد بود که در این مدت توفان و گرد و خاک شدید، دور از انتظار نیست.

جواد نخعی گفت:  به لحاظ تغییرات دمایی روند برای امروز افزایشی اما از روز دوشنبه تغییرات دما تا پایان هفته کاهشی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دمای مرکز استان (بیرجند) به ۳۷ و ۱۶ درجه سانتیگراد رسید و دهسلم با دمای ۴۳ و سربیشه با ۱۰ درجه سلسیوس به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان بودند.

۳۲۱۵*۳۰۲۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خراسان جنوبی گرد و خاک هواشناسی روز دوشنبه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد

حسین سلطانی با بیان اینکه  وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد گفت:‌ این شرایط جوی تا اواسط هفته جاری ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، یادآور شد: تا روز سه شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می یابد و هوا خنک خواهد شد.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد