Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:19:21 GMT

مدیر شبکه جهانی سحر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۵۹۲۹

مدیر شبکه جهانی سحر منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، با حکم پیمان جبلی معاون برون مرزی، ابراهیم علی برزی مدیر شبکه جهانی سحر شد.

در حکم علی برزی آمده است: «شایسته است با توجه به گستردگی کانال‌های رادیویی و تلویزیونی آن شبکه و با وجود کثرت شبکه‌های رقیب و نظر به اهمیت مناطق تحت پوشش شبکه، در تحقق اهداف و ماموریت‌های این معاونت اهتمام جدی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در حکم انتصاب علی برزی، ارتقای ضریب نفوذ و پوشش محتوایی برنامه‌ها برای قشرهای مختلف مخاطبان، حفظ و ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات رادیویی و تلویزیونی و برنامه‌های خبری با هدف اطلاع رسانی سریع و صحیح به مخاطبان، توجه ویژه و بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی موجود در شبکه، پیگیری ویژه جهت تبدیل شدن به HD و برندسازی شبکه ای و اشاعه سبک زندگی ایرانی اسلامی، تدوین مخاطب شناسی مجدد جهت گسترش پوشش رسانه ای با ایجاد اتاق فکر در سطوح مختلف کاری و در حوزه‌های متنوع مخاطبان ، بهره گیری موثرتر و بروزتر از رسانه‌های مکمل در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان، توجه هر چه بیشتر به ظرفیت‌های زبانی داخلی کشور برای تامین نیازهای شبکه به ویژه در حوزه زبان گردانی از جمله اهداف و ماموریت‌های شبکه سحر عنوان و تاکید شده است.

علی برزی پیش از این، سمت‌های مدیریت دفتر نمایندگی صداوسیما در بغداد، مدیریت کانال کردی شبکه سحر، مدیریت فیلم و سریال این شبکه و مدیریت فیلم و سریال شبکه الکوثر را در کارنامه مدیریتی خود داشته است.

کد خبر 4689769 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه سحر معاونت برون مرزی صدا و سیما پیمان جبلی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان حسین آهی فیلم کوتاه جشنواره نمایش های آیینی و سنتی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان برنامه تلویزیونی کنسرت موسیقی جایزه آکادمی سینماسینما موسیقی نواحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی

مدیر باشگاه اینترمیامی از افزایش درآمد این باشگاه با آمدن لیونل مسی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر آسنسی گفت: مسی شما را به سطح بعدی می‌برد و افزایش درآمدهای باشگاه چشمگیر است. از موقعیت خود بسیار راضی هستیم و به تیم و کار انجام شده افتخار می‌کنیم. تنها چیزی که باقی می‌ماند، توسعه تیم است.

مدیر باشگاه اینترمیامی اظهار داشت: از زمانی که لیونل مسی آمد، از تیمی با بودجه 60 میلیونی به 125 یا 130 میلیون دلار رسیدیم، امسال انتظار دارم گردش مالی ما 200 میلیون یا بیشتر باشد.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

مسی در جولای 2023 به عنوان بازیکن آزاد از پی‌اس‌جی به اینتر میامی رفت و قراردادش تا دسامبر 2025 اعتبار دارد. مسی در این فصل 10 بازی انجام داده، 11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. پس از 11 هفته، اینترمیامی با 21 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق لیگ برتر آمریکا (MLS) است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی