Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@07:10:53 GMT

خدمت رسانی اتوبوسرانی در مراسم نماز عید سعید قربان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۶۱۰۷

خدمت رسانی اتوبوسرانی در مراسم نماز عید سعید قربان

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از استقرار اتوبوس در 13 مسیر از ساعت 5:30صبح روز عید قربان خبر داد.

به گزارش ایسنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد:  جهت برگزاری مراسم با شکوه نماز عید سعید قربان و به منظور تسهیل حضور گسترده نمازگزاران ، ضمن تقویت خط پنج اتوبوس‌های تندرو (حدفاصل پایانه علم و صنعت- میدان آرژانتین) و خطوط منتهی به سمت مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره )،  با به کارگیری اتوبوس مورد نیاز از ساعت 5:30 بامداد روز عید، اقدام به برقراری سرویس های ویژه ای از مبادی خطوط اتوبوسرانی به محل برگزاری مراسم به شرح ذیل خواهد نمود:

در این اطلاعیه آمده است که اتوبوس‌ها در سه راه تهرانپارس - میدان رسالت _میدان خراسان - پایانه خاوران _شهرک شهید محلاتی - فلکه دوم تهرانپارس _میدان  راه آهن - بازاردوم نازی آباد _میدان انقلاب اسلامی (پایانه کاوه) - پایانه آزادی- فلکه دوم صادقیه_ فلکه اول دولت آباد - 13آبان مستقرخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس، در پایان مراسم نماز عید سعید قربان ،اتوبوس های این شرکت در محل های پیش بینی شده در اطراف مصلی مستقر و آماده ارائه خدمات برگشت به نماز گزاران خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عيد قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال

حسین زاده گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدار‌های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ساعت ۱۷ امروز شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق این مبادی با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی