Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:18:25 GMT

«مدیر یک دقیقه ای»

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۶۳۲۱

«مدیر یک دقیقه ای»

این کتاب ۹۵ صفحه ای در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه سال ۱۳۹۷ با قیمت ۸ هزار و ۵۰۰ تومان در کتابفروشی های سراسر کشور عرضه شده است.

نویسنده این کتاب تاکید دارد که اهداف کوچک و یک دقیقه ای می تواند در هر کاری به خصوص مدیریت معجزه کند و تمامی کارهای بزرگ از کوچک های معنادار و هدفمند نشات گرفته است.

در کتاب مدیر یک دقیقه ای تاکید شده که روزانه نیاز است یک مدیر به چهره افرادی که به آنان مدیریت می کند نگاه کرده و آگاه باشد که نیروی انسانی مهمترین منابع و سرمایه در اختیار اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی اهداف یک دقیقه ای، تشویق ها و تنبیه های یک دقیقه ای، دلایل اثربخشی اقدامات در بازه کوتاه یک دقیقه و اهمیت هدیه برای خود و دیگران از سرفصل هایی است که در این کتاب به آن ها پرداخته شده است.

در مقدمه این کتاب عنوان شده که محوریت مطالب طرح شده در این جستار مجموعه ساده ای از مسایلی است که افراد دانا در وادی مدیریت مطرح کرده اند چرا که اشخاص تحت فرمان مدیران، رفتارهای  راهبر سازمانی خود رصد کرده و انتظار دارند که فرد اول تصمیم گیر مجموعه به عنوان مرجع آگاه و دانا عمل کند.

۶۰۱۳/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتابخانه ایرنا اراک استان مرکزی فرهنگی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق در روستایی دورافتاده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، دوربین چشم و چراغ این هفته روایت مشق عشق معلمی است که هر روز به عشق دانش آموزان از شهر به روستا می‌آید.
۶۰ کیلومتری از مرکز استان یزد دور می‌شویم، به روستای صادق آباد تفت می‌رویم تا روایتگر حضور معلمی باشیم که چند سالی است، مشق عشق می‌کند.
روستایی کوچک در دل کویر، اما با آب و هوایی کوهستانی که دبستانی کوچک دارد. دبستان شهید دستغیب با ۶ دانش آموز.
خانم رمضانی، اینجا ۳ پایه را تدریس می‌کند. پایه اول، سوم و پنجم ابتدایی. او سختی راه را به جان می‌خرد و نه تنها معلمی بلکه برای دانش آموزان مادری می‌کند.
نکته قابل توجه، روش تدریس این معلم توانمند است، او با آخرین شیوه‌های تدریس به دانش‌آموزان تعلیم می‌دهد و معتقد است در هر شغل و هر لباسی که خدمت می‌کنیم اگر متعهد باشیم و عاشقانه کار کنیم، موفق خواهیم شد.
بیش از سه دهه از خدمت خانم رمضانی در کسوت معلمی می‌گذرد، اما چند ساعتی که در کنار او بودیم، با ذوق و شوق به دانش آموزانش آموخت. با آنها صمیمی شد و همچون مادر دل به دلشان داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل