Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:04:34 GMT

فرصت سوزی تراکتور در جذب بازیکن خارجی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۶۶۱۸

فرصت سوزی تراکتور در جذب بازیکن خارجی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور بعد از جذب رضا اسدی پرونده جذب بازیکنان داخلی را بست و مدتی است که این تیم تبریزی به دنبال جذب ۲ مهاجم خارجی است اما هنوز خبری از این موضوع نیست. 

به هر حال با جدایی استوکس و اروین از باشگاه تراکتور، خط حمله این تیم تبریزی بدون مهاجم نوک است و این تیم تبریزی نیاز مبرم به جذب فوروارد دارد اما هنوز بازیکنی مورد پسند دنیزلی قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به اینکه فاصله زیادی تا شروع بازی های لیگ برتر نمانده است باشگاه تراکتور فرصت ها را از دست می دهد و باید هر چه سریعتر تکلیف جذب بازیکنان خارجی خود را مشخص کند تا برای رقابت با حریفان قدرتمند آماده شود. 

به هر حال تیم تراکتور در هفته دوم بازی های لیگ برتر باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد و اگر تا آن زمان مهاجمی نگیرد در آن صورت دنیزلی باید از بازیکنان غیر تخصصی در پست مهاجم استفاده کند. 

البته دنیزلی به هواداران تراکتور امیدواری داده است که بازیکنی فراتر از حد تصورشان جذب می شود و او بیان کرد که اگر می خواستیم بازیکن بی کیفیت بیاوریم در یک ساعت این کار امکان پذیر بود. همچنین سرمربی تراکتور یکی از دلایل  رد شدن بازیکنان خارجی را قیمت بالای برخی از آنها مطرح کرد.

 بیشتر بخوانید:

بازیکن برزیلی در انتظار تایید سرمربی تراکتور

تمرینات بدنسازی و استقامتی تراکتوری‌ها در ترکیه

محرومیت در انتظار آنتونی استوکس و باشگاه ترکیه‌ای

انتهای پیام/ 

اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، زمانی که بازیکنان تراکتور برای گرم‌کردن وارد زمین شدند، تعدادی از هواداران تراکتور در جایگاه ۱۳ اقدام به تشویق ریکاردو الوز کردند.

آلوز اولین بازیکنی بود که از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت اما در اقدامی جالب او به سایر بازیکنان اشاره کرد و با اشاره دست از هواداران خواست تا دیگر بازیکنان را هم تشویق کنند.

پس از آن بود که هواداران این قسمت از ورزشگاه شجاع خلیل‌زاده، گوستاوو واگنین، عارف آقاسی و محمد نادری را تشویق کردند اما نوبت به سایرین نرسید.

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد