Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد افضلی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون درباره سریال «دل خوش» که برای ساخت در شبکه پنج سیما نوشته شده است، بیان کرد: «دل خوش» یک سریال ۵۰  قسمتی است که برآورد نگارش آن انجام و تاکنون بیش از چهل قسمت آن نوشته شده است.

اخبار فرهنگ و هنر _ وی ادامه داد:  این سریال اکنون در مرحله انتخاب تهیه‌کننده و کارگردان قرار دارد و من امیدوارم هرچه سریع‌تر این تیم مشخص شوند چون باید بازنویسی‌هایی هم برای کار صورت بگیرد به هر حال هر کارگردانی سبک خودش را دارد و باید با کارگردان درباره قصه سریال صحبت‌هایی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضلی درباره قصه این سریال نیز توضیح داد: داستان «دل خوش» ماجرای خانواده‌ای است که بالاجبار در روستایی ساکن می‌شوند و در ارتباط با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تاحدودی فانتزی را پدید می‌آورد. این خانواده به دلیل مشکلات مالی از شهر به روستا می‌روند و لوکیشن سریال بر این اساس در یکی از روستاهای اطراف تهران می‌گذرد.

این نویسنده درباره این قصه طنز و شباهت آن با سریال‌های قدیمی تلویزیون بیان کرد: فکر می‌کنم فضای این سریال یک کمدی متفاوت می‌شود که حداقل در چند سال اخیر نداشته‌ایم می‌تواند با فضای سریال‌هایی مثل «خانه سبز» مقایسه شود.

این نویسنده درباره اینکه چقدر این سریال در شبکه پنج مورد استقبال قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: شبکه پنج مدت‌هاست سریالی نداشته و اگر هم سریال‌های جذاب و حرفه‌ای ساخته شوند عواملشان نگرانند که این آثار دیده نشود ولی امیدواریم که این کار بتواند آنتن شبکه پنج را گرم نگه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سریال طنز سریال جدید تلویزیون دل خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی