Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:38:21 GMT

دشمنان نظام در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۶۹۰۵

دشمنان نظام در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند

امام جمعه سلماس گفت: دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی ناکام مانده اند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان نظام اسلامی، تقابلی و مبتنی بر مقاومت هوشمندانه با مدیریت رهبر معظم انقلاب است که تاکنون توانسته دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام موسوی با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه گفت: در ماه های اخیر شاهد اقداماتی از سوی جمهوری اسلامی ایران شامل سرنگونی هواپیمای جاسوسی و توقیف نفت کش انگلیسی بودیم که در راستای رویکرد تقابلی کشورمان در برابر دشمنان صورت گرفته و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را موجب شده است.
وی اظهار کرد: رویکرد تقابلی در برخورد با دشمنان ریشه قرآنی دارد و از این رو طبق دستور خداوند نیز جمهوری اسلامی ایران با این رویکرد توانسته در برابر دشمنان بایستد.
امام جمعه سلماس تصریح کرد: ایران با سرنگونی هواپیمای جاسوسی و توقیف نفت کش انگلیس،  به دشمنان فهماند که سیکل فشار کارایی ندارد و در کنار فشار مذاکره صورت نمیگیرد تا آن ها را به اهدافشان برساند و برهمین اساس است که رویکرد جدید باعث اقتدار ما شده است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به ۲۰ مرداد روز عرفه خاطرنشان کرد: در این روز درهای رحمت الهی گشوده می شود و در این روز بود که امام حسین(ع) از حرکت خود را به سمت کربلا آغاز کرد و باید از این روز برای بخشش گناهان استفاده کنیم.
 وی عید قربان را روز رهایی از اسارت نفس بیان کرد و افزود: این عید بزرگ فرصتی است که در راه دین و ارزش های اسلامی گام برداریم  و یک امر ضروری است.
حجت الاسلام موسوی بیان کرد: سیره حضرت ابراهیم(ع) پر از مجاهدت هاست و در زندگی ما تاثیرگذار است و حامل این پیام که در هر حال تسلیم فرمان الهی باشیم.
امام جمعه سلماس همچنین با تبریک روز ۱۷ مرداد از تلاش های خبرنگاران در راستای انعکاس واقعیات جامعه قدردانی کرد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ارزش های اسلامی انگلیس جامعه دین رهبر معظم انقلاب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است