Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:58:22 GMT

تقویت اعتماد و باور مردم هدف مجموعه نظام است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۶۹۳۰

تقویت اعتماد و باور مردم هدف مجموعه نظام است

به گزارش ایرنا، ارسلان میری روز یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از ایرنا افزود: امیدواریم با کمک رسانه ها بتوانیم با تبیین و شفاف سازی در جهت بهبود اقتصاد و معیشت مردم گام برداریم.

عضو شورای قضایی استان با اشاره به نقش کلیدی تعزیرات حکومتی که رسیدگی به تخلفات اقتصادی، صدور رای و اجرای احکام صادره می باشد بیان کرد: کشف تخلف بر عهده دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میری تصریح کرد: دستگاه های مختلف دولتی و سایر اعم از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل دامپزشکی، گمرک، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، اداره کل استاندارد تحت عنوان مراجع شاکی باید تخلفات مربوطه را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

وی در ادامه رسانه ها را گستره وسیعی دانست که در تعامل با دستگاه ها می توانند زمینه آگاهی بخشی مردم را فراهم کنند و افزود: با اطلاع رسانی درست و به موقع رسانه ها می توان  باعث جلوگیری و کاهش وقوع تخلفات در جامعه شد.   

عضو شورای قضایی استان تاکید کرد: برخی از قوانین مربوط به بخش دارو و درمان که  آن بازدارندگی که باید داشته باشند نداشته و نیاز به بازنگری و به روز رسانی دارد.

میری انباشت قوانین را  مشکل دیگر دانست که نیاز به توجه جدی قانونگذار دارد و بیان داشت:  برای اینکه در کمترین زمان ممکن به خروجی موثر برسیم باید قوانین متناسب با شرایط جامعه را که در حیطه صلاحیت های قانونی و وظایف سازمانی تعزیرات حکومتی می باشد بازنگری و بررسی شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه اجرای این قوانین بدون اطلاع رسانی به موقع و همگانی امکان پذیر نیست  گفت: طبق آئین نامه مقرراتی ابلاغ شده در بهمن ماه ۱۳۹۷ هر جابه جایی و یا نقل و انتقال دام توسط دامدار یا غیر،  نیاز به اخذ مجوز از ادارات دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی دارد و دام ها باید شناسنامه دار باشند.

۹۸۸۹ / ۵۰۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جامعه جهاد کشاورزی دانشگاه علوم پزشکی درمان سازمان صنعت معدن و تجارت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند