Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@06:52:48 GMT

دستگیری زورگیر سابقه دار گردنه قوچک

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۷۰۳۷

دستگیری زورگیر سابقه دار گردنه قوچک

مرد جوانی که با وجود سوابق متعدد در زمینه سرقت، این بار به سرقت زورگیری در گردنه قوچک روی آورده بود توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن الهی، رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات در تشریح این خبر بیان داشت: شب جمعه گذشته بود که ماموران عملیات کلانتری در قالب چند تیم عملیاتی وارد عمل شدند تا یک طرح هماهنگ پیشگیری از جرایم را در این منطقه به اجرا در بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حین این عملیات، ماموران یک واحد عملیاتی به یک خودروی ۲۰۷ برخورد کردند که در کنار جاده پارک شده بود و سرنشینان آن از سوی راننده پرایدی که خودرویش در همان حوالی پارک بود با استفاده از قمه مورد تهدید واقع شده بودند.

بیشتر بخوانید: همسر زورگیر، طعمه‌ای برای رانندگان زنان جوان طعمه خانواده زورگیر می‌شدند +عکس

این مقام انتظامی افزود: در ادامه عملیات، سریعا به فرد قمه به دست دستور ایست داده شد که متهم سوار بر خودروی خود از ترس پلیس محل را ترک کرد و ماموران طی یک تعقیب و گریز و تیراندازی موفق به دستگیری متهم شدند.

وی ادامه داد: با دلالت متهم به کلانتری مشخص شد این فرد از سابقه داران در زمینه سرقت خودرو و زورگیری از شهروندان تهرانی می‌باشد که با حضور سرنشینان خودروی ۲۰۷ به کلانتری، علیه متهم پرونده‌ای در زمینه سرقت از نوع زورگیری تشکیل شد.

بنابراین گزارش، در انتها متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی سرقت پلیس سارق زورگیری اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیرشمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت وتعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی باشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده وبه کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌کنند ومتواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده وموفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصاً تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. ومتهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند