Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابوالحسن ملکی رئیس بازرسی پلیس راهور گفت: در ساعت ۰۱:۲۰ مورخ شب گذشته تیم گشتی منطقه ۲۴ در مسیر جنوب به شمال صیاد قبل از رسالت متوجه یک کیف دستی می شوند که در راه افتاد است .

سرهنگ ملکی ادامه داد: پس از اینکه همکاران بنده جهت بررسی کیف آنرا باز می کنند تعداد ۹ فقره چک حامل به ارزش ۷۶ میلیون تومان را در کیف می یابند و مشاهده می کنند که یک عدد شناسنامه و مدارک دیگر هویتی نیز در کیف موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شناسایی خودرو پژو خاکستری سرقتی در منطقه ۱۴

ملکی افزود : تیم گشتی منطقه ۲۴،  پس از هماهنگی های لازم کیف دستی را تحویل عوامل بازرسی پلیس راهور فاتب می دهند تا در بازرسی پس از شناسایی صاحب کیف آنرا تحویل ایشان قرار دهیم.

وی گفت: صحت عمل این دو کارمند پلیس راهور فاتب ارزشمند است و قرار است در روزهای آتی از ایشان تقدیر بعمل آید .

انتهای پیام/

 تحویل کیف دستی یافت شده به عوامل بازرسی پلیس راهور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو