Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@17:11:18 GMT

دست رد الاهلی مصر به برانکو

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۷۰۹۶

دست رد الاهلی مصر به برانکو

باشگاه الاهلی مصر پیشنهاد نجومی همتای سعودی خود را برای جذب مدافع تونسی اش را رد کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «الریاضیه» عربستان که باشگاه الاهلی مصر پیشنهاد نجومی باشگاه الاهلی عربستان را برای جذب علی معلول، مدافع ملی پوش تونسی خود را رد کرد. بیشتر بخوانید: مخالفت سعودی‌ها و آغاز اختلاف برانکو با الاهلی

برانکو بعد از باخت سنگین 4 بر 2 مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به مسئولان باشگاه اعلام کرد سریعا برای جذب یک مدافع خارجی سطح بالا وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع تونسی از قبل گزینه اول برانکو بود و مسئولان باشگاه سعودی دوباره برای جذب این مدافع وارد عمل شدند اما در نهایت باشگاه مصری حاضر به فروش او نشد.

دیدار برگشت الهلال با الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه این هفته به میزبانی ریاض و الهلال برگزار می شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فوتبال برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی عربستان الاهلی مصر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند