Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@22:46:39 GMT

سرقت در کوچه پدر زن!

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۷۱۴۶

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ منصور حميدوند، سركلانتر پنجم پليس پيشگيري پايتخت، دراین‌باره گفت: ساعت 20 روز جمعه مأموران ضربت مستقر در كلانتري 150 تهرانسر حين گشت‌زني‌هاي خود به يك پژو 206 سفيدرنگ برخورد كردند كه كنار بلوار گلها به صورت كج پارك شده بود. وي ادامه داد: مأموران مدتي اين خودرو را زير نظر گرفتند و مشخص شد راننده اين خودرو پياده شده و در حال وررفتن با پژو 206 سفيدرنگ ديگري است كه با توجه به مشكوك‌بودن اوضاع به خودرو نزديك شدند تا مظنون را بازداشت كنند، اما او با ديدن پليس سوار بر خودروي خود شده و از محل گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مقام انتظامي افزود: مدتي تعقيب‌وگريز پليسي ادامه داشت تا اينكه مأموران ضربت پليس مجبور به تيراندازي هوايي و پس از آن به سوي لاستيك خودرو شدند كه با توجه به پنچرشدن خودرو، بالاخره متهم در تقاطع آزادگان و اتوبان فتح دستگير شد.

وي در ادامه تصريح كرد: با انتقال متهم به كلانتري، زنی جوان نيز به آنجا آمد و عنوان کرد فرد بازداشت‌شده همسرش است و خانواده متمولي دارد و حتي بيشتر خواهران و برادرانش در خارج از كشور زندگي مي‌كنند، اما متهم كه داراي سوابق متعدد كيفري نيز هست، از مدت‌ها پيش به دليل اعتياد به شيشه از طرف خانواده‌اش طرد شده است. اين زن جوان در ادامه به مأموران پليس گفت متهم دقيقا در كوچه محل زندگي پدرم اقدام به سرقت می‌كرد.

سرهنگ حمیدوند ادامه داد: متهم قبل از اين سه سال حبس در زندان را تحمل كرده و بعد از آزادي از زندان با وجود اعتياد، دوباره به سرقت‌هاي سريالي خود روي آورده بود.

منبع: روزنامه شرق

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرقت کوچه پدر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

منبع: تسنیم

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند