Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا استاندار خوزستان شامگاه شنبه  در این آیین بیان کرد:خوشحالیم در حضور کسی هستیم که جان خود را به خطر انداخت تا جان انسان دیگری را نجات دهد.

شریعتی  افزود : تیمور فداکار توانست با پرش از ارتفاع حدود ۶۰متر و در دریاچه ای به عمق بیش از ۱۰۰متر، جان یک انسان را نجات دهد که اقدامی کم نظیر به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان ادامه داد: برای تشویق این جوان و نهادینه کردن فرهنگ فداکاری و ترویج این نوع نگاه، از فرماندار شوشتر خواستیم این جوان با غیرت را در هئیت نجات غریق شوشتر به استخدام گیرد.

وی گفت: همچنین به پاس فداکاری های این جوان قرار شد معابر روستا بهسازی و آسفالت و یک باب زمین چمن مصنوعی نیز در روستای تیمور محمدی احداث شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین بیان کرد: روحیه تیمور محمدی فداکاری و از خودگذشتی است و آنچه من از زبان ایشان شنیده ام افراد زیادی را تاکنون از غرق شدن نجات داده است.

علی عسکر ظاهری عبده وند افزود: تیمور در حادثه اخیر با اینکه نان آور خانواده بود اما از تمام قید و بندهای دنیوی گذشت و دل به دریا زد تا باردیگر جلوه ای از انسان دوستی را در جامعه به نمایش بگذارد.

فرماندار شوشتر نیز در این آیین گفت: غیرت و از خودگذشتگی این جوان جای قدردانی دارد ، او  نشان داد که روحیه فداکاری در بین جوانان امروزی همچون جوانان ما در دفاع مقدس همچنان زنده و قوی است.

حسین پنبه دانه پور افزود:جوانانی مانند تیمور در شهرستان شوشتر مایه افتخار هستند و روح غیرت و رشادت این جوانان همیشه در زمان مناسب اثرگذار می شود.

به گزارش ایرنا تیمور محمدی روز چهارشنبه هفته گذشته هنگامی که در حال صید ماهی روی پل لالی بود متوجه سقوط یک پیرمرد کهنسال به درون دریاچه شد که در یک عملیات طاقت فرسا و نفس گیر توانست این پیرمرد را به ساحل برساند و جان وی را نجات دهد.

روستای شیخ شمس الدین با جمعیتی حدود یک هزار و۵۰۰نفر در بخش مرکزی شوشتر قرار دارد.

۷۱۵۹/۶۰۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جامعه خانواده دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات