Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از معرفی سیستم عامل جدید "هارمونی او اس"(HarmonyOS) توسط شرکت هواوی که به تلافی تحریم‌های آمریکا و به عنوان جایگزینی برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است، اکنون برای اولین بار در پشتیبانی از نخستین تلویزیون هوشمند هواوی با برند "آنر"(Honor) استفاده شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت هواوی از اولین تلویزیون هوشمند برند "آنر"(Honor) خود رونمایی کرده است که همچنین اولین محصول پشتیبانی شده توسط جایگزین اندروید یعنی "هارمونی او اس" است که این شرکت در کنفرانس اخیر خود معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که این شرکت پرحاشیه توضیح داده است، "هارمونی او اس" برای پشتیبانی از اینترنت اشیا(IoT) مانند نمایشگرهای هوشمند، بلندگوهای هوشمند و همچنین پوشیدنی‌ها و وسایل هوشمند داخل اتومبیل در نظر گرفته شده است.

"جورج ژائو" رئیس زیر برند "آنر" گفت که نمایشگر جدید با نام "آنر ویژن"(Honor Vision) نه تنها برای استفاده به عنوان یک تلویزیون بلکه به عنوان یک مرکز اطلاعات و یک پنل کنترل برای انواع دستگاه‌های متصل کاربران در نظر گرفته شده است.

هواوی مدتی است که در حال توسعه سیستم عامل مخصوص به خود است تا اگر در پی تحریم‌های اعمال شده از جانب آمریکا روزی نتوانست از سیستم عامل اندروید در محصولات خود استفاده کند، دغدغه‌ای نداشته باشد.

ضمن اینکه سایر غول‌های فناوری نیز اخیرا به دلیل محدودیت‌های تجاری اعمال شده از طرف دولت آمریکا برای هواوی، روابط خود را با این شرکت قطع کرده‌اند.

نمایشگر جدید هواوی به نرم افزارهایی مجهز است که دارندگان می‌توانند از تلفن‌ها یا تبلت‌های خود برای جستجوی برنامه‌های مورد نظر خود برای تماشا استفاده کنند. آنها همچنین می‌توانند آنچه را که در گوشی خود تایپ می‌کنند همگام سازی کنند و می‌توانند تصاویر دلخواه خود را که بر روی تلفن همراه خود دارند، به راحتی روی تلویزیون به نمایش درآورند.

مدل "پرو"ی این تلویزیون که گران قیمت‌تر نیز هست، دارای یک دوربین پاپ آپ با کیفیت تصویربرداری 1080p برای مکالمات ویدئویی و قابلیت‌های هوش مصنوعی از جمله تشخیص چهره، ردیابی بدن و تشخیص طرز ایستادن و حالت‌های بدن است.

"آنر ویژن" در دو نسخه در دسترس خواهد بود که هر دو 55 اینچی و با کیفیت 4K HDR هستند.

نسخه "پرو"(Pro) دارای دو برابر ظرفیت ذخیره سازی(32 گیگابایت) نسبت به نمونه استاندارد است و 680 دلار عرضه خواهد شد که 142 دلار گرانتر از برادر خود است.

پیش سفارشات هم‌اکنون در چین باز شده است و انتظار می‌رود عرضه عمومی آن از تاریخ 15 اوت آغاز شود. اما هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا در خارج از چین نیز در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر، نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواوی تلویزیون هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفتگو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می‌شود.
این مستند تلاش دارد اطلاعات تازه‌ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته‌هایی به فراز و فرود‌های زندگی حرفه‌ای این مربی محبوب کشتی می‌پردازد، فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.
«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.
بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستند‌های ورزشی گفتگو می‌کنند.
در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره  مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفتگو کند.
«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست در گروه مستند شبکه افق تولید می‌شود و تلاش می‌کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن