Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@18:19:55 GMT

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار عید قربان در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۷۳۸۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: عید سعید قربان و بازگشت حجاج بیت الله الحرام ، قیمت برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام را تحت تأثیر قرار می دهد و به همین دلیل نظارت بر این کالا و خدمات اهمیت زیادی دارد.
مهدی یحیایی افزود: در این طرح گشت های بازرسی به ویژه در واحدهای عرضه کننده دام زنده ، میوه و تره بار ، گوشت قرمز و مرغ ، روغن ، برنج ، شیرینی و قند و شکر و تالارهای پذیرایی در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی ، بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها در این ایام ، بر بازار و مراکز عرضه دام ، کشتارگاه ها و میادین میوه و تره بار نظارت و بصورت مداوم قیمت و نحوه عرضه گروه های کالایی پر مصرف را رصد و پایش می کنند.
یحیایی تاکید کرد: واحدهای صنفی موظفند قیمت کالا و نرخنامه را در معرض دید عموم نصب کنند و شهروندان هم می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، نصب نکردن قیمت و صادر نکردن صورت حساب فروش را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار

دومین نشست هیأت اقتصادی طالبان و ایران به ریاست وزیر صنعت و تجارت طالبان و استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وزارت صنعت و تجارت افغانستان اعلام کرد در این نشست توافق شد برای دست‌یابی به توسعه‌ تجارت میان ایران و افغانستان و تقویت ترانزیت از مسیر «چابهار»، کمیته‌ مشترک فنی در سطح استان ایجاد و از سوی کمیته مرکزی موضوعات دنبال شود.

در این نشست درخصوص تقویت ترانزیت، توسعه تجارت از جمله امکانات و تسهیلات جاده‌ای و ریلی در مسیر چابهار – میلک، رفع محدودیت‌های قرنطینه ترانزیتی از مسیر چابهار، امتیازات تفاوت سوخت و ایستگاه‌های ترانزیتی نیز بحث و گفتگو شد.

هیأت اقتصادی طالبان روز گذشته با هدف تسهیل تجارت و‌ ترانزیت میان افغانستان و ایران به سیستان‌و‌بلوچستان آمده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند