Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@03:49:18 GMT

جشنواره غذای ایرانی در منطقه۹ برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۷۳۹۱

امتداد :اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ در نظر دارد به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت در محلات منطقه نسبت به برگزاری جشنواره غذای ایرانی(سنتی و محلی) اقدام کند.

به گزارش امتداد ، با هدف احیای سنت های ایرانی اسلامی و استفاده از ظرفیت های محلی در ایجاد روحیه نشاط و توسعه مشارکت های اجتماعی با استفاده از فرصت اوقات فراغت، جشنواره غذای ایرانی در ۲مرحله مقدماتی و نهایی در محلات منطقه۹ با حضور شهروندان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله مقدماتی روز یکشنبه ۲۰ مرداد از ساعت ۱۰صبح در سرای محلات منطقه۹ برگزار می شود که از هر محله ۳نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شده و در مرحله نهایی که در تاریخ۲۷ مرداد از ساعت ۱۰صبح در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه۹ انجام می شود سه غذا و آشپز برتر منطقه انتخاب خواهند شد.
شایان ذکر است به برترین آشپزها و بهترین غذاهای ایرانی که دارای ویژگی های ایرانی بودن نظیر؛ کیفیت و سلامت، لذیذ بودن و استفاده از مواد طبیعی را داراست
جوایز ویژه اهدا می شود.

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دست سازه ها در بجنورد

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد گفت:این جشنواره به مدت یک روز برای حمایت از دست سازه‌های دانشجویان و همچنین معرفی ورزش‌های بومی و محلی برگزار شد.
عبدی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۰غرفه و دو سیاه چادر برگزار شد افزود:بازی‌های بومی همچون هفت سنگ، دوز، لی لی، لنگ و دال پلان با حضور دانش آموزان و دانشجویان بود.
حمایت از کسب و کار‌های دانشجویان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف این جشنواره بود.

{$sepehr_media_11062038_600_350 }

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد