Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک اعلام کرد، هیچ تصمیمی در مورد اعزام به بازی‌های جهانی هنرهای رزمی انجام نگرفته و کمیته ملی المپیک هزینه‌ای هم متقبل نشده است.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی این که گفته شده کمیته ملی المپیک در نظر داشته تیم کشتی آلیش بانوان را به بازی‌های هنرهای رزمی اعزام کند اما این اعزام لغو شده است، تصریح کرد: ما در این زمینه بی‌اطلاع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از آقای صالحی امیری هم در این مورد سوال کردم بی‌اطلاع بود. این که عنوان شده کمیته ملی المپیک هزینه‌ها را متقبل شده را هم تکذیب می‌کنم و اصلا چنین قراری نبوده است.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که کمیته ملی المپیک تصمیمی مبنی بر اعزام کاروان به بازی‌های جهانی هنرهای رزمی دارد یا خیر، تاکید کرد: ما در این زمینه هیچ گونه تصمیم‌گیری نکردیم و تقبل هزینه هم نداشتیم و اگر از سوی کمیته ملی المپیک هم نقل  و قول شده آن را تکذیب می‌کنم. در حال حاضر تمرکز ما بر روی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته ملي المپيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه