Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@01:59:02 GMT

شرط کره‌شمالی برای مذاکره با سئول

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۷۸۶۲

رسانه رسمی کره شمالی با اشاره به اینکه رزمایش آمریکا و کره جنوبی از نظر این کشور تمرینی برای جنگ به حساب می‎آید می‎گوید پیونگ یانگ تا توقف رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی با سئول مذاکره نخواهد کرد. ناطقان: «کیم جونگ اون» مستقیما بر آزمایش موشکی روز شنبه نظارت داشته است.

این عنوان گزارشی است که رسانه رسمی کره شمالی روز یکشنبه برای آزمایش موشکی جدید این کشور برگزیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیپلمات‌های کره شمالی در این گزارش می‎گویند که پیونگ‌یانگ در اعتراض به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی، با سئول مذاکره نمی‌کند.

کره شمالی روز شنبه ۲ فروند موشک بالستیک کوتاه برد آزمایش کرد؛ کره جنوبی در واکنش به این آزمایش موشکی آن را «نمایش قدرت» در برابر رزمایش مشترک سئول و واشنگتن توصیف کرد.

رزمایش نظامی آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره در حالی انجام می‌شود که پیونگ‌یانگ این رزمایش‌ها را «تمرین برای جنگ» توصیف کرده و بارها درباره آن هشدار داده است.

رسانه رسمی کره شمالی روز یکشنبه علاوه بر این درباره آزمایش اخیر در این کشور نوشت که این پیونگ یانگ یک سلاح جدید آزمایش کرده است.

آزمایش موشکی روز شنبه، پنجمین آزمایش کره شمالی طی ۲ هفته اخیر به شمار می‌آید.

کره شمالی در پی ناکام ماندن ۲ نشست سران آمریکا و کره شمالی، ضمن هشدار به کاخ سفید در مورد تغییر رویکرد خود در این مذاکرات اقدام به آزمایش‌های موشکی متعددی کرده است.

اخیرا و همزمان با رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره، تنش‌ها میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ افزایش یافته است. منبع: مشرق برچسب ها: کره شمالی ، مذاکره ، سئول

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کره شمالی مذاکره سئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره این کشور گفت: بدترین وضعیت حقوق بشری را در جهان در ایالات متحده داریم که با سرکوب سیستماتیک، رویارویی قومی و مذهبی در آنجا ادامه دارد.   به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که در رسانه دولتی این کشور منتشر شد، گفته است: «وزارت امور خارجه کره شمالی انتشار گزارش حقوق بشر توسط وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ، جعل، تعصب و خصومت را قاطعانه محکوم و رد می‌کند و آن را اقدامات مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کره شمالی می‌داند.»   به نقل از خبرگزاری تاس، در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «آیا در ایالات متحده نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟»   وی همچنین به ادعای مقام‌های آمریکایی درباره ضرورت نفوذ اطلاعاتی در کره اشاره کرد و ادامه داد: این نمایش یک دسیسه سیاسی بسیار بدخواهانه و یک چالش سیاسی خطرناک است که هدف آن تخریب نظام ما از درون است. واکنش پیونگ یانگ به این اقدامات هیچ محدودیتی ندارد.»   ۲۳ آوریل سال جاری میلادی، وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در جهان منتشر کرد که نارضایتی تعدادی از کشورها از جمله مجارستان، ویتنام، مکزیک، پاکستان و ترکیه را برانگیخت.   ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که این گزارش صرفا نمایش استانداردهای دوگانه نیست، بلکه یک تبعیض نژادی آشکار است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد