Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@12:32:24 GMT

طرح«هرمسجد، یک قربانی» در زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۰۹۸

طرح«هرمسجد، یک قربانی» در زنجان اجرا می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اجرای طرح «هر مسجد، یک قربانی» با همکاری هیأت امنای مساجد استان خبر داد و گفت: نذورات جمع آوری شده در این طرح بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «هدایت صفری» در جمع خبرنگاران با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: کمیته امداد استان در جهت معرفت افزایی مددجویان در این زمینه برنامه هایی پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با یادآوری اینکه برنامه های در نظر گرفته شده در این دهه در راستای بر عمق‌بخشی و معرفت افزایی است، ادامه داد: به همین منظور همایش علمی غدیرشناسی در زنجان اجرا می شود.

 

وی به همایش و تجلیل از خیران و حامیان سادات در این دهه اشاره کرد و گفت: بسته های غذایی تهیه شده است که در دیدار با مددجویان اهداء می شود.

 

صفری به دیدار از ایتام سادات در قالب طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و گفت: پرداخت جهیزیه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، ایجاد پایگاه‌های حامی یابی، تشکیل پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و گوسفند نذری و توزیع گوشت قربانی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به برپایی پایگاه های جمع آوری نذورات در روز عید قربان اشاره کرد و گفت: امسال 129 پایگاه جمع‌آوری نذورات در استان دایر می‌شود.

 

صفری از اجرای طرح «هر مسجد، یک قربانی» با همکاری هیأت امنای مساجد استان خبر داد و گفت: گوشت جمع آوری شده در این طرح بین نیازمندان توزیع می شود.

 

به گفته وی،مراکز نیکوکاری، هیأت‌ امنای مساجد، دفاتر این نهاد با اولویت‌بندی نیازمندان در هر محله اقدام به توزیع نذورات در همان روز عید قربان خواهند کرد.

 

لازم به یادآوری است مردم خیر استان می‌توانند با مراجعه حضوری به پایگاه‌های ویژه جمع‌آوری این نهاد و دفاتر کمیته امداد، تلفن گویای ۹۶۸۸۷. از طریق کد دستوری (#۰۲۴*۸۸۷۷*)، در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار دعای عرفه خطبه نماز جمعه خبرنگار مراسم دعای عرفه خبرگزاری شبستان اوقات فراغت اصفهان عید سعید قربان کمیته امداد استان زنجان قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان