Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه رویارویی منچستریونایتد و چلسی در اولدترافورد، کارشناس اسکای به تشریح شرایط دو تیم پرداخته است. 

طرفداری- به گفته جیمی ردنپ، هری مگوایر ضمن برطرف کردن مشکلات اساسی ترکیب منچستریونایتد، آغازگر دوران گذار این باشگاه خواهد بود.

اسکای گزارش می‌دهد: منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ۸۰ میلیون پوند برای جذب هری مگوایر هزینه کرد؛ به باور ردنپ شاید این مبلغ خیلی زیاد باشد ولی در سایه نمایش‌های این بازیکن ۲۶ ساله به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد در رختکن آن‌ها مشکلی اساسی وجود دارد. بازیکنان زیادی در آنجا حضور دارند که تعصب بالایی جهت بازی کردن برای منچستریونایتد ندارند. با جذب کسی مثل مگوایر، یک مبارز که می‌خواهد برنده شود، بازی را می‌شناسد و ضمنا مدافع خوبی هم هست، می‌توان کل فرایندی که طی دو سال گذشته در جریان بوده است را دگرگون کرد. اشتباه نکنید؛ هشتاد میلیون پوند رقم بسیار بسیار زیادی برای یک مدافع محسوب می‌شود و نجومی است. واقعا پول زیادی است ولی حالا یونایتد خط دفاع خوبی در اختیار دارد که می‌تواند اوضاع را عوض کند.

او در ادامه افزود:  

او پا به توپ خیلی خوبی دارد و خوب جلو می‌آید. برای فردی در قد و قواره خودش، سریع محسوب می‌شود و در لسترسیتی هم عالی کار کرد. فشار زیادی روی او وجود دارد و آن رقم پرداختی روی شانه‌هایش سنگینی خواهد کرد اما از نظر فنی توانایی‌های لازم را دارد و جای نگرانی نیست. 

از سوی دیگر فرانک لمپارد به تازگی و در پی جدایی بازیکن صاحب نامی مثل ادن هازارد و با در نظر داشتن محرومیت دو پنجره‌ای چلسی از فعالیت در بازار، در استمفوردبریج روی کار آمده است. ردنپ از همین حالا نشانه‌هایی مبنی بر این که لمپارد گزینه مناسبی برای آبی‌ها است را در او می‌بیند. 

چلسی حق بازیکن خریدن نداشت و آن‌ها بهترین بازیکن خود یعنی ادن هازارد را از دست دادند. درخواست جدایی یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان حاضر در رختکن تیمی یعنی داوید لوییز، شرایط سختی را رقم زد. اما لمپارد به خوبی شرایط را مدیریت کرد و از شر بازیکنی که نمی‌خواست آنجا بماند و می‌توانست به سرعت به سمی در رختکن تیم تبدیل شود، خلاص شد. آسان‌ترین شروع ممکن برای فرانک نبوده است ولی با توجه به این اتفاقات اگر بتواند فصل را در جمع چهار تیم برتر لیگ به پایان ببرد، عملکرد شگفت انگیزی داشته است. اولین فصل مربیگری او در چلسی آسان نخواهد بود ولی او خیلی زود در پست جدیدش احساس راحتی می‌کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم

صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود