Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:58:17 GMT

مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه در خوزستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۲۹۵

مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه در خوزستان برگزار می شود

مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، همزمان با سراسر کشور مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه امروز (یکشنبه 20 مرداد) در نقاط مختلف استان خوزستان همچون بقاع شاخص، گلزار شهدا و یادمان های شهدا برگزار می شود.

 

این مراسم ساعت 17 با حضور کاروان های راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای هویزه و مزار شهدای گمنام عملیات کربلای 5 برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دعای عرفه در یادمان شهدای شلمچه توسط مهدی نبوی قرائت می‌ شود که صدا و سیمای مرکز آبادان آن را به صورت زنده روی آنتن پخش زنده می ‌برد؛ وسیله نقلیه برای حضور در یادمان شهدای شلمچه ساعت 15:30 از مسجد جامع خرمشهر و چهارراه شهید مطهری این شهر مهیا است.

 

این مراسم معنوی همچنین در بقاع شاخص استان خوزستان مانند بقعه دانیال نبی (ع) شوش، بقعه سبزقبا دزفول و حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی و همچنین مصلاها و حسینیه های بزرگ شهرهای استان برگزار می شود.

 

در اهواز این مراسم ساعت 16:30 در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی با نوای مهدی ترکاشوند، ساعت 17 در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) با نوای صادق آهنگران و مسجد گلزار شهدا ساعت 17 توسط هیئت محبان فاطمه الزهرا (س) با نوای حجت‌ الاسلام عیسی شحیطاط برگزار می شود.

 

همچنین در مصلی شهرستان کارون ساعت 17 توسط هیئت انصارالمهدی با نوای حجت‌ الاسلام شیخ سعید شحیطاط، مهدیه اهواز ساعت 17 توسط هیئت قائمیه با نوای حجت ‌الاسلام سیدامین میرعلایی، مسجد ولایت گلستان ساعت 17 با نوای حجت‌الاسلام سیدمحمد محتسبی برگزار می شود.

 

در حسینیه شهید آل ‌مبارک کیانپارس خیابان 18 غربی فاز اول ساعت 17 با نوای شیعه زاده و سمیع، حسینیه امام سجاد (ع) چهار راه زند ساعت 17 با نوای ناطقی و عباس والا، مسجد فاطمیه کیانپارس ساعت 16:30 با نوای بهنام منصوری، مسجد حضرت علی (ع) کوی نبوت ساعت 16:30 با نوای مجتبی احمدیان و مسجد امام خمینی (ره) فاز دو پادادشهر ساعت 17 با نوای درویشی نیز مراسم دعای عرفه برگزار می شود.

 

از دیگر مناطق اهواز می توان به مسجد امام موسی بن جعفر (ع) کمپلو ساعت 16 ویژه خواهران با نوای حجت‌الاسلام مصطفی حیادر، مسجد فاطمه الزهرا (س) پردیس ساعت 17 با نوای شیخ مشعلی و نیسی، مسجد فاطمه الزهرا (س) کوی علوی ساعت 15 با نوای شیخ محمد سلمانی عبیات و شیخ منصور عقیلی، حسینیه الامام المهدی (عج) کوی لشکرآباد ساعت 17 با نوای عبیداوی و طرفی و مسجد جامع الهدی حمیدیه ساعت 16 با نوای خالد عبیداوی اشاره کرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه دعای عرفه خبرنگار روزنامه طرح ملی هوای تازه مسجد دعای عرفه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان لاله گمنام

سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود