Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:11:13 GMT

دعای عرفه در ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۶۸۹

دعای عرفه در ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گت: دعای پرفیض عرفه امروز در بیش از ۱۰۰ نقطه استان برگزار می‌شود. ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به قرائت دعای عرفه در مساجد، حسینیه‌ها و مصلی‌ها اظهار داشت: دعای عرفه در شهرستان بیرجند در 21 مسجد و حسینیه با حضور باشکوه مردم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: مسجد سیدالشهدا(ع)، مسجد امام صادق(ع)، هیئت ابوالفضلی(ع)، مسجد محمد رسول الله(ص)، هیئت محبان الزهرا(س)، مسجد حضرت صدیقه طاهره(س)، مسجد باقرالعلوم(ع)، مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)، مسجد امام هادی(ع)، مسجد الغدیر، مسجد الحسین جوادیه، مهدیه، حسینیه حاجی آباد، مسجد توحید، هیئت آزادگان، مسجد بقیع و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) از جمله مساجد در مرکز استان است که دعای عرفه در این مکان‌ها قرائت می‌شود.

مراسم دعای عرفه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود250 هزار نفر از مرز مهران برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا خارج شدندمراسم دعای عرفه در استان خوزستان به کجا برویم+ جدول

رضایی تصریح کرد: مراسمات محوری دعای عرفه در مرکز استان نیز در حسینیه جماران و آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) از ساعت 16:30 با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: عرفه روز راز و نیاز و روز نیایش است و یکی از اعیاد مهم برای مسلمانان به شمار می‌آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در روز عرفه بندگان خود را به عبادت و نیایش فراخوانده و شیطان نیز در این روز بیش از پیش خشمناک و عصبانی‌ است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عمومی به مناسبت سالگرد شهادت استاد از طرف خانواده شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می‌شود.

این مراسم در مسجد جامع نارمک فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد رضا هاشمی تهرانی برپا خواهد شد.

یاد آور می‌شود مسجد نارمک در تهران، نارمک بلوار شهید ثانی، خیابان سمنگان واقع شده است.

کد خبر 6093915 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران