Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکوراسیون  و زیبا سازی منزل یکی از مهمترین موارد برای خانواده ها  و یک شغل بسیار مناسب برای معماران میباشد .

از متداول ترین اقدامات زیبا سازی منزل میتوان به  مواردی همچون  عوض کردن پردها ،  لمینت کردن کف ها

 ،  زدن کاغذ دیواری   ،   نحوه چینش مبلمان  و استفاده از وسایل تزئینی زیبا همچون آینه شمعدانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد .

آیا تا به حال به زیبایی و تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود فکر کرده اید ؟

 خبر خوش برای شما ، سایت های بسیار زیادی در ایران و جهان به ارائه خدمات دکوراسیون و بازسازی منزل مشغول هستند  که میتوان به وبسایت های خارجی همچون

Ali baba و  made in design اشاره کرد  ، همچنین از وبسایت های ایرانی میتوان به آرتام دکور و نماسبز نیز اشاره کرد .

آرتام دکور  با 10 سال سابقه تخصصی در زمینه فروش لوازم دکوراسیون منزل و خدمات اجرایی بازسازی منزل میتواند یک انتخاب خوب برای شما باشد .  این شرکت با کادری تشکیل شده از مهندسان عمران و معمار  آماده خدمت رسانی به  شما میباشد . 

در فروشگاه آرتام دکور لوازمی از قبیل  کاغذ دیواری ، لمینت ، انواع آینه تزئینی ، آسمان مجازی ، کف پوش ، آینه ، درب و سایر لوازم دکوراسیون داخلی به فروش میرسد . از خدمات آن میتوان به بازسازی تخصصی سازه های  فرسوده زیر نظر مجرب ترین مهندسان معماری و سازه اشاره کرد . شما میتوانید نمونه کارهای این بخش را با ورود به وبسایت آرتام دکور مشاهده نمایید .

بهتان پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه از دکوراسیون داخلی و زیبایی خانه خود قافل نشوید زیرا  که فضای زندگی شما تاثیر مستقیم در روحیات شما دارد .  سایت ها  و شرکت های بسیار زیاد دیگری هم هستند که در زمینه خدمات دکوراسیون داخلی استفاده مینمایند  ، ما سعی میکنیم این سایت ها و شرکت ها را در مقاله های بعدی خدمت شما معرفی نماییم.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بامداد امروز با  اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم خانگی در خیابان شهید رجایی شهر فریمان با سامانه‌ ۱۲۵، یک دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

نیکومنش افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند که با در خواست نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ نیز به محل حادثه اعزام شد تا از سرایت آتش به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به این که این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه آتش گسترش یافته بود و خسارات کلی به این فروشگاه وارد شد.

دیگر خبرها

  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)