Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:44:40 GMT

آغاز فعالیت ۲۴ مرکز عرضه دام زنده ویژه عید قربان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۹۹۱

آغاز فعالیت ۲۴ مرکز عرضه دام زنده ویژه عید قربان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از آغاز فعالیت۲۴ مرکز عرضه دام زنده ویژه عید قربان از صبح امروز (۲۰ مردادماه) خبر داد و گفت: مراکز عرضه دام امروز تا ساعت ۱۹ به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سعید راد در حاشیه بازدید از مراکز عرضه بهداشتی دام در جمع خبرنگاران گفت: از ۲۴ مرکز عرضه دام زنده ۲۱ مرکز به‌صورت موقت و ویژه عید قربان دایر شده‌اند و سه مرکز نیز در طول سال در حوزه عرضه دام زنده به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای عید قربان امسال ۳۰ هزار راس دام با هماهنگی دامپزشکی و سازمان امور عشایر پیش‌بینی شده است که تمامی دام‌ها توسط دامپزشک قبل و پس از ذبح به‌طور کامل معاینه می‌شوند و تحت نظارت قرار دارند. بی‌تردید در هر مرحله‌ای از خرید دام زنده، بیماری دام توسط دامپزشک تشخیص داده شود، پول دام به مشتریان بازگردانده خواهد شد و دام مورد نظر معدوم می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص نرخ‌گذاری هر کیلو دام زنده ظرف امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ مردادماه) گفت: هر کیلو دام زنده بین ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان عرضه خواهد شد که البته نرخ‌گذاری کاملا بستگی به عرضه و تقاضا و کشش بازار دارد اما حداکثر ۴۷ هزار تومان به‌طور کامل کارشناسی شده ولی از تمامی استان‌ها نیز قیمت هر کیلو دام زنده استعلام شده است. سازمان میادین تلاش بسیاری کرده تا امروز قیمت عرضه دام زنده برای هر کیلو بیش از ۴۷ هزار تومان نشود.

وی ادامه داد: شهروندان با خرید از مراکز بهداشتی عرضه دام زنده خیالشان راحت خواهد بود چرا که در تمامی مراحل توسط دامپزشک نظارت‌های لازم انجام می‌شود. ما در تمامی مناطق شهر تهران به جز منطقه سه حداقل یک مرکز عرضه بهداشتی دام زنده داریم. همچنین در مناطق ۲۱، ۴، ۱۵ و ۱۸ دو مرکز مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

راد در پایان گفت: سال گذشته ۲۱ هزار راس دام زنده برای عید قربان پیش بینی شده بود اما امسال ۳۰ هزار راس دام زنده برای امروز و فردا ویژه عید قربان پیش‌بینی شده است. تمامی مراکز ما امروز تا ساعت ۱۹ مشغول فعالیت خواهند بود و یک مرکز در منطقه ۱۹ تا ساعت ۲۲ به شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد همچنین فردا تمامی مراکز از ساعت ۵ لغایت ۱۵ برای شهروندان ارائه خدمات خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عيد قربان عرضه دام سازمان ميادين ميوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901535

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • هجوم برای خرید طلا
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود