Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:53:43 GMT

وودی هارلسون از مهمانی شام غیرقابل تحمل ترامپ می‌گوید

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۹۱۱۵

وودی هارلسون از مهمانی شام غیرقابل تحمل ترامپ می‌گوید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو.اس.ای تودی، وودی هارلسون بازیگری که سابقه بازی در نقش‌های متنوعی را دارد می‌گوید شامش با ترامپ سال‌ها پیش از این که او رییس جمهوری شود، شاید چالش برانگیزترین نقش‌های زندگی‌اش بوده باشد.

وودی هارلسون بازیگر در صحبت با مجله اسکوایر از خاطره یک شام خشن و غیرقابل تحمل با ترامپ در سال ۲۰۰۲ یاد کرد و این خیلی پیش از آن بود که این غول تجاری بتواند به یکی از شناخته شده‌ترین افراد بدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته هارلسون دوستش جسی ونتورا او را برای شام با یک بازرگان و همسر آینده‌اش در هتل ترامپ دعوت کرد. این در حالی بود که ترامپ دوست داشت تا از حمایت ونتورا برای انتخابات دموکرات‌ها در سال ۲۰۰۴ استفاده کند.

وی گفت آنچه بیشتر از همه این مهمانی را برای او سخت کرد این بود که به زحمت یک کلمه بر زبان آورده بود.

این بازیگر ۵۸ ساله در بخشی از صحبت‌هایش با این مجله، از این شام ۲ ساعت و نیمه، به عنوان یک شام بی‌رحمانه یاد کرد.

وی گفت خیلی سعی کرده بود تا یک کلمه حرف بزند ولی مجال این کار را پیدا نکرد و در نهایت کمی از نشست بیرون رفت و دلش می‌خواست پیش از بازگشت به آن نشست یکی را آتش بزند تا این که مجبور باشد به آن مونولوگ و سخنرانی تک نفره گوش دهد.

وی افزود که از دل هالیوود آمده و افراد خودشیفته بسیاری را دیده اما این یکی از همه بالاتر بود. هارلسون افزود: مخم را ترکاند.

وی از این هم گفت که با مایک پنس در یک کالج تحصیل می‌کرده و البته برخورد او با این معاون رییس جمهوری آینده خیلی مثبت‌تر از دیدارش با ترامپ بوده است.  

کد خبر 4689924

منبع: مهر

کلیدواژه: تظاهرات ضد ترامپ بازیگر سینما تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان کنسرت موسیقی حسین آهی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی برنامه تلویزیونی موسیقی نواحی جایزه آکادمی سینماسینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور

تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه کرده است.

وی افزود: این میزان گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی به دلیل عدم انطباق با موازین بهداشتی و نداشتن هویت از ۶ واحد عمده تهیه و تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا چهار واحد از این مراکز پلمب و صاحبان ۲ واحد متخلف دیگر نیز پس از تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

کرمیان با قدردانی از دادستان و معاونان دادستانی، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴.۵ تن انواع گوشت، آلایش و فرآورده‌های دامی در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و پس از خارج شدن از چرخه مصرف معدوم و در این زمینه ۱۶ واحد تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با شبکه دامپزشکی در میان بگذارند.

رییس شبکه دامپزشکی کرمانشاه تاکید کرد: شهروندان علاوه بر تهیه فرآورده‌های دامی از مراکز معتبر و مجاز، گوشت مصرفی را نیز از مراکز معتبر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی که دارای مهر دامپزشکی و برچسبی که دارای تاریخ انقضا، تاریخ تولید، محل تولید و شرایط نگهداری بر روی لاشه است، خریداری کنند و به این موارد دقت لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد