Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال گفت: مشکلات مالی و بدهی مالیاتی گریبان فدراسیون را گرفته است و چندین بار حساب ما تا مرز مسدودی رفته است. ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا یاد و خاطره شهید صارمی و میلاد اسلامی که سال‌ها در حوزه هندبال و خبرنگاری زحمت کشید را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتقاد داریم نقد به اعتلای ورزش ما کمک می‌کند. افتخار می‌کنم که خودم در حوزه هندبال خبرنگار بودم و خوشحالم امروز در کنار همکارانم هستم. از رسانه‌ها که همواره در کنار ما هستند تشکر می‌کنم.

پاکدل تاکید کرد: مشکلات مالی و بدهی مالیاتی گریبان فدراسیون را گرفته است و چندین بار حساب ما تا مرز مسدودی رفته است. امیدوارم رئیس جمهور در هیئت دولت و وزیر ورزش کمک کنند تا این مشکل حل شود. در حال حاضر 5-6 فدراسیون حسابشان مسدود شده و برخی مانند ما تا مرز مسدود شدن پیش رفتند. در سالی که تیم‌ها برای المپیک می‌جنگند باید این مشکل حل شود.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی را در سال آینده داریم که کادر تیم جوانان روز گذشته مشخص شد باید با برنامه خوب در این دو رویداد مهم شرکت کنیم.

سرپرست نایب رئیس فدراسیون هندبال مشخص شدقرعه‌کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد

محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون نیز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: شما خبرنگاران شغلی سخت و با تخصص بالا دارید. امیدوارم کمک کنید تا رشته مهیج هندبال را به جامعه بیشتر معرفی کنیم و در جهت توسعه آن گام برداریم‌.

ادامه دارد...

R7890/P/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط هندبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور خبرنگاران، گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 6086750

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان