Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اردکان با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری برای ایجاد درآمد پایدار گفت: 230 پروژه نیمه تمام در شهرستان اردکان وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر تکمیل و بهره برداری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز شهابی‌زاد با بیان اینکه تشکیل شرکت‌تعاونی همیاران روستایی اردکان گامی مهم در ایجاد درآمد پایدار روستاها بود، اظهار داشت: روستاهای اردکان در مقایسه با شهرستان‌هایی با وضعیت مشابه، شرایط بهتری از لحاظ خدمات زیربنایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشکیل شرکت تعاونی همیاران روستایی با مشارکت همه روستاهای شهرستان را اقدامی ابتکاری و اساسی برای ایجاد درآمد پایدار روستایی دانست و ادامه داد: لازم است با سرمایه‌گذاری هرچه بیش‌تر، درآمدهای روستایی از این طریق افزایش یابد.

فرماندار اردکان با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ پروژه نیمه‌تمام در اردکان وجود دارد؛ اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه‌ها نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و این در حالی است که مجموع اعتبارات سال‌جاری شهرستان، ۲۵ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به وضعیت درآمدی کشور گفت: در شرایط جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم و باید با اتکا به منابع داخلی، از این شرایط عبور کنیم.  

شهابی‌زاد با تأکید بر این‌که تکیه صرف بر منابع مالیات بر ارزش‌افزوده و... باعث خسارت در سال‌های آینده می‌شود؛ تصریح کرد: اقدام روستاها در تأسیس شرکت تعاونی همیاران روستایی و سرمایه‌گذاری در کارهای عمرانی یکی از اقدامات شاخص و تحسین‌برانگیز بوده که باعث ایجاد درآمد پایدار در روستاهای اردکان شده است.  

فرماندار اردکان اظهار داشت: لازم است وفاق و همدلی تقویت شود و با نظارت و بازرسی کافی، توسعه همه‌جانبه همه روستاها در بخش‌های سه‌گانه رقم بخورد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف درآمد سرمایه سرمایه گذاری شاخص مالیات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت صالحی، عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات اداره اموزش وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه بر مدارس دولتی، برهمین اساس تمام برنامه ها و فعالیت های خود را معطوف به مدارس دولتی کردیم.

رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه اولویت نظام تعلیم و تربیت در این خطه را حمایت و تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی به خصوص در مناطق کم برخوردار عنوان کرد.

وی از برقراری عدالت آموزشی شامل؛ تجهیز هوشمند کلاس‌های درسی، استفاده مناسب از دبیران و فرهنگیان در مدارس دولتی، احداث فضاهای آموزشی و ورزشی را بخشی از اقدامات انجام شده در سال جاری عنوان کرد.

صالحی افزود: رتبه بندی معلمان بعد از یک دهه که طرح موضوع شده بود در این دولت اجرایی و پرداختی‌ها و معوقات نیز برای فرهنگیان واریز شد.

رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه بیان کرد: در حوزه ساخت و سازها تمام پروژه‌های نیمه تمام مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به اقدامات دولت سیزدهم برای فرهنگیان اشاره کرد و گفت: موضوع مهم عدالت آموزشی است که سعی شده در اولویت قرار داده شود، لذا به مدارس دولتی به خصوص در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای کرده ایم.

صالحی تصریح کرد: نیروهای جدید جذب شده با مساعدت اداره کل در مقطع متوسطه و ابتدایی برای شهرستان به کارگیری شدند و این در حالی بود که قبلاً به مناطق مختلف اعزام می‌شدند، در عین حال ۱۲۰ نفر در مقطع ابتدایی و ۵۵ نفر در مقطع متوسطه برای سال جدید جذب شدند.

رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: همچنین با برگزاری آزمون های امسال در دو مقطع ابتدایی و متوسطه و سیر مراحل گزینشی به نیروی انسانی مورد نیاز در این خطه افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ مدرسه در دستور تخریب است اما هنوز در حال استفاده است.

کسب رتبه‌های برتر توسط آموزش و پرورش تربت‌حیدریه

صالحی به کسب رتبه‌های برتر اشاره کرد و افزود: در مقطع متوسطه در المپیادهای کشوری مقام‌های برتر توسط دانش آموزان این خطه کسب شده که می‌توان به مدال طلا در رشته مدیریت اقتصاد و نانو و همچنین مدال برنز در المپیاد جغرافیا اشاره‌کرد.

رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ با ۷۰ رتبه زیر هزار رتبه سوم استان و در مجموع در شاخص‌های مختلف آموزشی، آموزش متوسطه این خطه بین ۴۷ اداره استان بعد از ناحیه ۷ مشهد رتبه دوم را کسب کردیم.

وی بیان کرد: پارسال در مقطع متوسطه اول ۷ رتبه کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی و ۵۰ رتبه استانی کسب کردیم.

کد خبر 6093666

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود