Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:18:43 GMT

راننده متخلف تانکر حمل فاضلاب به ۹ ماه حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۰۰۲۴

راننده متخلف تانکر حمل فاضلاب به ۹ ماه حبس محکوم شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، محمودرضا سعیدپور در این باره اظهار داشت: راننده متخلفی که اقدام به تخلیه انواع فاضلاب خام و لجن در حاشیه اراضی یکی از روستاهای بخش شریف آباد می‌کرد به ۹ ماه حبس تعزیری محکوم شد.
وی افزود: این متخلف پس از بارگیری لجن و فاضلاب خام آن را در مکان های غیرمجاز تخلیه و بلافاصله متواری می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدپور با بیان اینکه تخلیه غیرمجاز انواع پسماندها و پساب ها در حریم راه ها، اراضی کشاورزی و معادن متروک موجب هرج و مرج و نابسامانی در مدیریت شهری می شود، بیان داشت: با ارائه مدارک و مستندات مربوطه از جمله عکس و فیلم های تهیه شده از این راننده متخلف و به استناد قوانین و مقررات ملاک عمل محیط زیست، با دستور قضایی خودرو توقیف و پس از رسیدگی به پرونده، نامبرده به تحمل حبس تعزیری محکوم شد که پس از دریافت رضایت از اهالی روستا و ابراز پشیمانی، قرار تعلیق اجرای مجازات به مدت ۲ سال معلق شد.

پاکدشت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

تهرام/۸۱۳۸//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف حبس خودرو قوانین و مقررات محیط زیست هرج و مرج قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش شهرستان ساوجبلاغ آزادسازی شد و به عرصه تولید بازگشت.

وی بیان کرد: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر، بناهای غیرمجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ مترمربع، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ مورد، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدود یک هزار و ۹۵۰ مترمربع، استخر دو مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق دو مورد به مساحت ۳۰ مترمربع تخریب و رفع اثر شد.

کد خبر 6093807

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ