Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاهپور گفت: در سه ماهه اول سال ۹۸ میزان تصادف جاده ای در فارس هشت درصد نسبت به مدت مشابه کاهش از خود نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز،  «علیرضا سیاهپور»، امروز (یکشنبه 20 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه راهداری دغدغه پذیر است، گفت: این حوزه شبانه روز نمی شناسند و در 24 ساعت شبانه روز در خدمت مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با تاکید بر اینکه این حوزه نبود بودجه هم نمی شناسند، اظهارداشت: در هر لحظه از شبانه روز همکاران ما باید امنیت جاده ای مردم را تامین کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 168 میلیارد ریال، بدهکاری از سال های گذشته برای تامین موارد جاده ای متحمل شدیم، اضافه کرد: تنوع کاری این سازمان بسیار زیاد است.

 

سیاهپور با یادآوری این مطلب که رسانه ها همراه با این اداره کل هستند، اظهارداشت: رسانه ها در راستای تسری فرهنگ سازی مدیریت سرعت در جامعه کمک کنند چرا که هر پنج کیلومتر سرعت بیشتر 20 درصد جراحات را بیشتر می کند.

 

این مقام مسئول از لحاظ قدرمطلق فارس، در کشته های جاده ای، رتبه اول کشور است اما اگر شاخص های مختلف را در نظر بگیریم، این استان به رتبه های پایین تری در کشور می رسد، اضافه کرد: آمار کشته های سال 97 نسبت به 96، کاهش تلفات جاده ای را شاهد بودیم و در سه ماهه اول سال ۹۸ میزان تصادف جاده ای در فارس هشت درصد  نسبت به مدت مشابه کاهش از خود نشان می دهد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان طرح ملی هوای تازه دعای عرفه اوقات فراغت خطبه های نماز جمعه مراسم دعای عرفه خبرنگار مسجد راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس کاهش تصادف کاهش تصادفات شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی شامگاه یکشنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی “رستم-یاسوج” داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است که در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی علت تصادف را تجاوز به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل