Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده‌های سعودی یک خانه مسکونی در نزدیکی شمال یمن را بمباران کردند که تا کنون چهار زخمی و تعداد نامشخصی کشته در پی داشته است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، جنگنده‌های سعودی امروز صبح (یکشنبه) سه مرتبه یک خانه مسکونی را در شمال یمن بمباران کردند که در جریان آن تمامی اعضای خانواده کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه خبری شبکه المسیره، وزارت بهداشت یمن تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها را تا کنون 11 تن اعلام کرده است اما تعداد نهایی کشته‌ها به علت تکه تکه شدن اجساد هنوز مشخص نیست. این حمله در شهر «حرض» در منطقه «الصوامل» در شمال یمن صورت گرفته است.

تلاش‌ها برای بیرون آوردن اجساد و شناسایی آنها ادامه دارد. شهر «حرض» در مرز با یمن که در استان «حجه» واقع شده است، به علت بمباران‌های وسیع و روزانه جنگنده‌های سعودی تقریبا خالی از سکنه است. این شهر پیش از جنگ به عنوان یک مرکز گمرکی و مبادلات تجاری مهم شناخته می‌شد.

به گفته منابع داخلی یمنی، تا کنون ۸۰ هزار نفر این منطقه را به علت بمباران‌های سنگین ائتلاف سعودی ترک کرده و آواره شده‌اند. در هفتم مرداد گذشته نیز توپخانه ائتلاف سعودی بازار «آل ثابت» در استان «صعده» در شمال یمن را هدف قرار داد که ۱۴ کشته و ۲۶ زخمی در پی داشت. (جزئیات بیشتر)

ائتلاف سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده و تا کنون بیش از ۸۰ هزار نفر را کشته یا زخمی کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جنگنده های عربستان عربستان سعودی یمن جنایت سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمال یمن بمباران شد

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه تجاوزات آمریکایی ـ انگلیسی به اهداف جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های یمنی امشب هم از تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس خبر دادند.

به گزارش وبگاه انصارالله، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس در ادامه تجاوزات هوایی خود به یمن، شمال استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

به گزارش ایسنا، منابع خبری یمن گزارش دادند آمریکا و انگلیس چهارشنبه شب بار دیگر، منطقه‌ای در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901900

دیگر خبرها

  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • شمال یمن بمباران شد
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه