Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@22:32:44 GMT

پایتخت دانمارک شاهد انفجاری دیگر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۰۷۷۳

پایتخت دانمارک شاهد انفجاری دیگر شد

چهار روز پس از وقوع یک انفجار در نزدیکی دفتر اداره مالیات کپنهاگ، دومین انفجار باعث تخریب یک پاسگاه پلیس در پایتخت دانمارک شد.

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری رویترز، سربازرس پلیس کپنهاگ اعلام کرد، کسی در این انفجار که در مقابل یک پاسگاه پلیس رخ داد، زخمی نشده است. در زمان وقوع انفجار کسی در داخل ساختمان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز سه شنبه، در نتیجه انفجاری در مقابل دفتر آژانس مالیات دانمارک فردی جراحات سطحی برداشت. گفته می‌شود که این انفجار عمدی بوده است.

سربازس پلیس کپنهاگ گفته که انفجار روز شنبه نیز عمدی بود اما هنوز زود است که بگوییم این دو انفجار با هم ارتباط داشته‌اند. این اتفاقی نبوده بلکه عمدی بوده است. تحقیقات در این باره ادامه دارد.

وی همچنین ادامه داد: اینها حملاتی علیه ساختمان‌ها بوده نه علیه مردم. هنوز نمی‌توانیم بگوییم چه انگیزه‌ای پشت این حملات بوده است. پلیس در حال بررسی و تحقیق درباره فردی است که از محل وقوع انفجار می‌گریخت.

حملات جدی یا خشونت بار در این کشور ۵.۷ میلیون نفری به ندرت اتفاق می‌افتند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دانمارک انفجار ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»