Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@14:32:17 GMT

رو برگردانی مردم از تالار‌های عروسی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۱۰۰۳

رو برگردانی مردم از تالار‌های عروسی

رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی گفت: استقبال از تالار‌های عروسی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی با بیان اینکه استقبال از تالار‌های عروسی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است، گفت: یکی از دلایل کاهش تمایل مردم برای استفاده از تالارهای سر بسته تشریفاتی گرایش مردم به باغ تالار‌ها در خارج تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی ادامه داد: متاسفانه وضعیت استقبال از تالار‌های عروسی از سال ۹۷ به ۹۶، ۲۶ تا ۳۰ درصد افت پیدا کرده است.

ابراهیمی نیا در ادامه گرایش مردم به تالار‌ها در خارج تهران و کاهش آمار ازدواج در کشور را از دیگر دلایل کاهش فعالیت تالار‌ها دانست.

رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی با تاکید بر اینکه یک هزار واحد رسمی فعال در تهران مشغول به فعالیت اند، تصریح کرد: خوشبختانه واحد غیر رسمی در تهران فعالیت نمی کند و در صورت مشاهده این امر به سرعت با آن ها برخورد می شود.

ابراهیمی نیا بیان کرد: اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی همواره به دنبال کاهش هزینه ازدواج برای نسل جوان است، به طوری که تلاش کردیم ورودی برای هر فرد در مراسم ازدواج را تا سقف ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان کاهش دهیم، اما بعضی مواقع شاهدیم مردم گرایش به سمت تجملات و هزینه‌های گزاف بیهوده می‌برند.

رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی در پایان گفت: به مردم توصیه می‌کنم درصورت تخلف در تعیین قیمت تالار‌های عروسی د با شماره ۵۶-۸۸۵۳۵۲۵۵ تماس بگیرند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تالار عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی‌ در عروسی‌های‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده‌ شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

کد خبر 849132 برچسب‌ها خبر ویژه استان لرستان

دیگر خبرها

  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد