Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رییس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از مسیرهای ریلی رشت- انزلی و رشت-آستارا تکمیل حلقه‌های مفقوده ریلی را اولویت دولت دوازدهم دانست و حمایت جدی این سازمان را برای احداث این دو مسیر ریلی به منظور تکمیل کریدور ریلی شمال- جنوب اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمد باقر نوبخت به همراه نماینده مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی و معاون ساخت وتوسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌ها از راه‌آهن رشت- انزلی و رشت- آستارا بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس خطیبی راه‌آهن رشت- انزلی را تکمیل‌کننده کریدور ریلی شمال- جنوب دانست و گفت:‌ این مسیر ریلی در ادامه راه‌آهن قزوین- رشت احداث خواهد شد و یکی از پروژه‌های ریلی اولویت‌دار شرکت ساخت وتوسعه محسوب می‌شود.

وی در خصوص ادامه مسیر ریلی راه‌آهن قزوین-رشت توضیح داد و افزود:  این مسیر ریلی با اتصال به بندر انزلی از یک سو و اتصال به بندر کاسپین از سوی دیگر به طول 40 کیلومتر که 25 کیلومتر آن از ایستگاه رشت تا ایستگاه پیر بازار مشترک است، امتداد خواهد یافت.

خطیبی پیشرفت فیزیکی زیرسازی راه‌آهن رشت- انزلی را 21 درصد اعلام و اظهار داشت: هم اکنون عملیات اجرایی در دو قطعه 6 و 7 در حال انجام است.

معاون ساخت وتوسعه راه‌آهن با تاکید بر اهمیت این مسیر ریلی برای اقتصاد منطقه و ترانزیت بین‌الملی کالا و مسافر گفت:‌ نوبخت با توجه به ابعاد ملی و بین‌‌المللی بهره‌برداری از این خط‌آهن حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور را برای تکمیل هرچه سریعتر این مسیر ریلی اعلام کرد.

خطیبی بازدید از مراحل تجهیز کارگاه قطعه اول راه‌آهن رشت- آستارا را بخش دیگری از این سفر دانست و بیان داشت: عملیات اجرایی در منطقه صومعه سرا آغاز شده است و با توجه به اهمیت این مسیر ریلی به عنوان تکمیل کننده کریدور ریلی شمال- جنوب و مزایای بهره‌برداری  از آن برای ایران و کشورهای منطقه، همکاری بخش‌های مختلف دولت لازم است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن رشت انزلی محمد باقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه كشور بازدید پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند