Web Analytics Made Easy - Statcounter



کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اظهار ناراحتی برای ایجاد برخی حاشیه‌ها در این تیم گفت: اگر برای ما حاشیه ایجاد نکنند، تیم خیلی خوبی را خواهیم داشت.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با رادیو تهران درباره شرایط پرسپولیس پیش از شروع نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم که می‌توانند در مسیر بازی‌ها به ما کمک کنند ضمن اینکه باید بگویم تأخیر به وجود آمده در شروع بازی‌های لیگ به نفع ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: مثل همیشه حاشیه وجود دارد که امیدوارم هر چه زودتر این مسائل تمام شود. کادر فنی زحمات بسیاری می‌کشد تا به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به سؤال مجری برنامه که بازیکنان تیم‌های بزرگ باید به حواشی عادت کرده باشند، تأکید کرد: حاشیه برای پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌های بزرگ لیگ برتری است. خیلی‌ها دوست دارند این آرامش را نداشته باشیم. این افراد خیلی خوب بلد هستند بازیکنان ما را تحت فشار قرار دهند. آنها با ایجاد این فشارها می‌خواهند زمان آماده‌سازی تیم را از ما بگیرند.

حسینی افزود: اتفاقات ماه‌ها و هفته‌های اخیر به تیم ضربه می‌زند. من مشکلات را تحمل می‌کنم اما بازیکن جوان تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

کاپیتان سرخپوشان پایتخت بار دیگر بدون اعلام اسامی افرادی که ادعا می‌کنند برای پرسپولیس حاشیه‌سازی می‌کنند، تأکید کرد: بعضی بحث‌ها، آینده را نشانه گرفته است، آنها از الان برای ماه‌های آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند. قبول دارم که بازیکن جوان باید بداند پیراهن چه تیمی را بر تن دارد اما نباید او را تحت فشار قرار داد.

وی ضمن رد هرگونه اختلاف با گابریل کالدرون افزود: همیشه چنین بحث‌هایی بوده و هست، گاهی روی من مانور می‌دهند و بعضی اوقات هم درباره بازیکنان جوان، چنین مسائلی را مطرح می‌کنند؛ این کار درست نیست و به تیم پرسپولیس ضربه می‌زند.

حسینی ضمن اشاره به رابطه خوبش با سرمربی پرسپولیس گفت: من خودم هر چقدر بتوانم برای کالدرون تلاش می‌کنم، او خیلی قوی و محکم است، با آقای کالدرون همیشه درباره خیلی از مسائل صحبت می‌کنیم، امیدوارم در فصل جدید در کنار هواداران، با وجود حاشیه‌هایی که رقم می‌زنند، بتوانیم نتایج درخشانی بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که باخت پرسپولیس در چند دیدار تدارکاتی باعث بروز حاشیه شد، تصریح کرد: در بازی‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست، کسانی که روی این موضوع مانور می‌دهند، می‌خواهند زمان را از کادر فنی جدید که نیاز به شناخت بازیکن دارد، بگیرند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر دو تیم خیلی خوب داریم که مربی در حال بررسی است، یک بازی تدارکاتی را که می‌بازیم، فشار می‌آورند؛ تیم نیاز به زمان دارد تا روز به روز بهتر شود.

حسینی درباره اینکه آیا فضای فکری برانکو ایوانکوویچ از ذهن بازیکنان خارج شده است؟ تأکید کرد: بازیکنان تیم به هیچ چیز دیگری جز تلاش کردن برای پرسپولیس فکر نمی‌کنند. آقای برانکو خیلی تلاش کرد و افتخارات فراوانی هم داشت اما حالا آقای کالدرون آمده و با تمرینات خود، در حال آماده کردن تیم است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس افزود: همه باشگاه‌های این مشکل را دارند و فقط مختص پرسپولیس نیست متأسفانه بازیکن هیچ وقت به حقش نمی‌رسد؛ این موضوع به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که چگونه با متخلفان برخورد کند، برمی‌گردد.

مهر

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند

امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی اظهار کرد: من بیشتر از این از آقایان تصمیم گیر توقع ندارم. ‌ای کاش بررسی می‌کردند که شرایط مناسب است یا نه! آیا این بانک‌ها به طرف شکوفایی گام برمی دارند یا در حالت ورشکستی هستند؟ بعضی از این بانک‌ها در شرف ورشکستی هستند. حالا فکر می‌کنیم که این طور نباشد و ورشکست نشوند.

او افزود: حالا که قرار است باشگاه پرسپولیس سر و سامان بگیرد، مجامع بانک‌ها موافق هستند و روال به گونه‌ای است که تعریف شده است. اعضای هیئت مدیره چگونه انتخاب می‌شوند؟ این‌ها مسائلی است که هنوز ابهام دارد و باید شفاف سازی شود. 

عابدینی گفت: اما اینکه بتوانند این دوره گذار را درست طی کنند، این هم بحثی است که امیدوارم کارشناس بگذارند. بانک‌ها افرادی را بگذارند تا کارشناسی این کار را بلد باشند و بدانند و اشتباه نکنند. به نظرم وضعیت استقلال یک مقدار مطلوب‌تر است. اگرچه نماینده بوشهر شدیدا صدایش درآمده بود و من فریادهایش را شنیدم که حق و حقوق مردم بوشهر چگونه استیفا می‌شود در صورتی که تمام یک سیستم در بوشهر عرضه می‌شود، اما برای بهره برداری به تهران می‌رود و برای یک تیم ورزشی هزینه می‌شود.‌ای کاش پرسپولیس هم فردی مثل آقامحمدی داشت که آن قدر سهامش تکیه پاره نمی‌شد.

او درباره اینکه  گفته می‌شود بانک شهر بیشترین طلب را داشته است به خاطر همین سهام بیشتری گرفته است، گفت: اولا من هم شنیدم تهاتری در مورد بدهی‌ها شده است. جای سوال است و تاسف آور است که چه چیز پرسپولیس را دارند می‌فروشند؟ به نظرم  برند معنوی اش را دارند می‌فروشند، چون برند مادی و مایملکی ندارد. برند معنوی پرسپولیس برای مردم است و دولت از کجا این برند را صاحب شده است. افرادی که برای این باشگاه غصه خوردند و هورا کشیدند و به استادیوم در سرما و گرما آمدند این هویت را گرفتند. پرسپولیس فقط هویت ملی ندارد و هویت بین المللی هم دارد و در تمام دنیا طرفدار دارد و همه هوادارانش سهم دارند و آقایان سهم طرفداران را می‌فروشند. اگر بخواهند برند معنوی باشگاه را واگذار کنند حق مردم است و آنها باید تصمیم بگیرند. البته متاسفانه نمی‌گذارند مردم تصمیم بگیرند و دولت می‌نشیند و  برند معنوی را در دادوستد اقتصادی می‌فروشد. برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، چون قلب، عاطفه و عشق مردم است و این‌ها را نمی‌توانید بفروشید، اما فروختند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: بانک‌های تجارت و ملی در گذشته باشگاه داشتند، اما اکنون کجا هستند. یک روزی مجمع شان تصمیم گیری می‌کند که ما نباید باشگاه داری کنیم و رها می‌کنند و می‌روند و آن وقت چه بلایی سر این باشگاه‌ها می‌آید. در پتروشیمی می‌شود یک شرکت وابسته درست کرد و سروسامانش داد، اما بانک‌ها را چه می‌شود کرد. مگر پرسپولیس گوشت قربانی است، که  بین دولت و بانک‌ها معامله شده است. بعضی از بانک‌ها در شرف ورشکستی هستند و این‌ها  چگونه می‌آیند و سهامدار باشگاه پرسپولیس می‌شوند؟ به هر حال تصمیمات نادرست و عدم کاربلدی هست و همین باعث می‌شود که ضربه بخوریم. یک گروه حقوقدان و کارشناس بیاورند و بعد تصمیم بگیرند.

عابدینی تصریح کرد: فرصتی که‌ای اف سی داده بود تمام شده است. همچنین اینها موظف هستند که به‌ای اف سی پاسخ بدهند و صورت جلسات جدید و ثبت شرکت‌ها را اعلام کنند و هیچ باشگاهی نمی‌تواند به غیر از قاون تجارت باشگاه داری کند و باید این قانون حاکم باشد و باید دخل و خرجشان و بالانس مالی شان مثبت باشد در غیر این صورت‌ای اف سی نمی‌گذارد باشگاهی به صورت کامل فعال باشد و  نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. مردم درخواست‌هایی دارند و این به برند معنوی برمی گردد و همه را از بین می‌بریم.

او درباره اینکه به نظرش واگذاری سرخابی‌ها موفق می‌شود یا شکست می‌خورد، گفت: آرزو می‌کنم که موفق شوند. امیدوار هستم که از خرد جمعی استفاده شود و نگوییم که ما عقل کامل هستیم و باور کنیم در برخی از جا‌ها درکش را نداریم و افرادی که نخبه، کاربلد و دلسوز هستند از فکر، عقل و  تجربه شان استفاده کنیم و مشکلات را جمع و جور کنیم. همچنین دعا کنیم که آقایان اشتباه تصمیم نگرفته باشند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قرار است ۵ درصد سهام به پیشکسوتان سرخابی داده شود، گفت: آقایان با دادن ۵ درصد سهام به پیشکسوتان، شق‌القمر می‌کنند. شما در کمیته تان باید ۳ پیشکسوت حضور داشتند. به هر حال باید تحمل کنیم و ببینیم چه کاری انجام می‌دهند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است