Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@00:26:56 GMT

واکنش یک منتقد به تخریب چهره‌ها در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۱۵۵۹

واکنش یک منتقد به تخریب چهره‌ها در تلویزیون

نیما حسنی‌نسب، منتقد سینما در واکنش به تخریب فیلم «ناخدا خورشید» ساخته ناصر تقوایی در برنامه سینمایی «هفت» شبکه سه، در اینستاگرام نوشت: «بازی روزگار عکسِ منویاتِ دوستان است انگار؛ می‌خواهند با حذف شجریان از عزت بیندازندش، عزیزترش می‌کنند...

نیما حسنی‌نسب تاکید کرد که تلویزیون هر زمان خواسته یک چهره هنری را از عزت بیندازد و تخریبش کند، نتیجه عکس گرفته و او محبوب‌تر و عزیزتر در میان مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تصمیم می‌گیرند با بریده‌هایی از متن دیگران شاملو را از چشم مردم بیندازند، اما باز می‌شود چشم و چراغ همه. صفحه‌های مجازی و جلد و تیتر یک نشریات و سایت‌ها پُر می‌شود از اسم و عکس اینها و به حیاتِ ارجمندشان در حافظه یک ملت ادامه می‌دهند...

می‌روند سراغ مهرجویی، می‌شود فیلمساز برگزیده تاریخ سینمای ایران... و حالا هم که فضای مجازی پُر شده از نام و نشانِ ناصر تقوایی، از آرامش در حضور دیگران و ناخدا خورشید تا دایی جان ناپلئون همه دارند یادش می‌کنند و بازخوانی آثارش منزلتش را بیشتر می‌کند. او نشسته کُنج خانه بی سروصدا و دوستان ناخواسته نامش را سرِ زبان‌ها می‌اندازند و لحظه‌ها و جمله‌های درجه یک ناخدا خورشید در صفحه‌های جورواجور دست به دست می‌شود. بس نیست این همه اشتباه رفتن و نتیجه عکس دیدن و باز همان راه را رفتن؟ پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهید بزرگی را تخریب کنید، از جان و دل ازش تعریف کنید؛ شک نکنید مردم به بزرگی‌اش شک خواهند کرد.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان