Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:09:10 GMT

سرمربی جدید ملوان هنوز به انزلی نرسید

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۱۶۷۹

سرمربی جدید ملوان هنوز به انزلی نرسید

اولین تمرین روز گذشته ملوانان روز گذشته برگزار شد. تمرینی که خبری از سرمربی جدید انزلی چی ها در آن نبود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در روزهای اخیر درباره وضعیت مدیریتی و مالکیتی ملوان تعیین تکلیف شده بود این تیم مطابق با برنامه از روز گذشته آغاز شد تا انزلی چی ها بتوانند خود را آماده برگزاری بازی های لیگ دسته اول کنند و به همین دلیل در حالی که تصور می شد با حضور علی لطیفی سرمربی جدید ملوانان، تمرینات این تیم آغاز شود این اتفاق نیفتاد و بازیکنان این تیم بدون سرمربی جدید اولین تمرین خود را برپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر چند درباره لطیفی گفته می شود که وی به احتمال فراوان امروز راهی انزلی خواهد شد و تا در تمرین ساعت 18 ملوانان که دومین تمرین این تیم محسوب می شود حضور پیدا کند اما در صورتی که او باز هم نتواند خود را به بندر برساند ترکیب فنی روز گذشته، امروز نیز تمرین قوها را زیر نظر خواهد گرفت.

 

قوها روز گذشته، تمرین افتتاحیه خود را زیر نظر حامد رمضانی، آرش فروغی مهر (مربی امیدهای ملوان) و علیرضا فتحی(مربی بدنساز) برگزار شد. مربیانی که در صورت عدم حضور لطیفی در انزلی، تمرین امروز این تیم را نیز برگزار خواهند کرد.

علی لطیفی ملوان بندرانزلی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی لطیفی ملوان بندرانزلی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران

تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

طرفداری | تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تمرین استقلال با اعلام باشگاه استقلال و به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می شود. 

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی