Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی با اشاره به شادی بر اساس قرآن گفت: اثری که با الهام از آیات قرآن خلق شود، بهتر و مؤثرتر می‌‎تواند پیام‌های عمیق کلام وحی را منتقل و فضای خانواده را شاد و زیبا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مسعود شریعتی»  در بازدید از کارگاه تولید پوستر «بهشت همین نزدیکی» که به مناسبت هفته ازدواج با موضوع خانواده و سبک زندگی اسلامی با حضور مسعود نجابتی و هنرمندان پنج استان در یزد برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع این هنرمندان گفت: زبان هنر و آثار هنری از جمله پوستر می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در انتقال پیام به مخاطبان و جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد به نقش و جایگاه هنر در انتقال پیام‌های مرتبط با حوزه خانواده اشاره کرد و افزود: با توجه به سلایق مختلف در جامعه شاید بحث و گفت‌وگوی مستقیم دراین‌باره اثرگذاری چندانی نداشته باشد ولی یک اثر هنری بویژه اثری که با الهام از آیات قرآن کریم که نمونه آن در این کارگاه خلق شد، بهتر و مؤثرتر می‌‎تواند پیام‌های عمیق کلام وحی و آیه‌های زندگی را منتقل نموده و فضای خانواده و زندگی را شاد و زیبا کند.

وی ادامه داد: در این کارگاه هنرمندان استان‌های کرمان، خراسان‌های رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد مباحث و مضامین مرتبط با خانواده و سبک زندگی اسلامی را با هنر و خلاقیت خود به نمایش گذاشتند و نشان دادند که ایرانی، همیشه هنرمند است و عقاید دینی، اسلامی و ایرانی را می‌تواند در قالب هنر به منصه ظهور برساند.

شریعتی، پوسترهای تولید شده در کارگاه «بهشت همین نزدیکی» را زیبا، جذاب و حاوی پیام‌های مؤثر، ارزشمند و سازنده در زمینه خانواده، ازدواج و سبک زندگی دانست و از حوزه هنری یزد، استادان و هنرمندان شرکت کننده در این کارگاه قدردانی کرد.

وی همچنین بر گسترش تعامل و همکاری‌های دو جانبه بین این سازمان و حوزه هنری تأکید و خاطر نشان کرد: دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان که بر عهده این سازمان است از ظرفیت‎ دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در اجرای مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان استان استفاده می‌کند که این کارگاه نیز در همین راستا برگزار شد.

این مقام مسئول افزود: با ارتقای همکاری‌ها و فعالیت‌های بین بخشی می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های کوچک کارهای بزرگ، ماندگار و اثر بخش انجام داد که این کارگاه نمونه بارز آن بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد حوزه هنری را یک پایگاه ارزشی، هنری و ادبی برای به صحنه آوردن جوانان دانست و اظهار داشت: این نهاد در عرصه‌های مختلف در زمینه به صحنه آوردن و مشارکت دادن جوانان و همچنین پیاده‌سازی سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه جذب جوانان در موضوع‌های فرهنگی، هنری و ادبی نقش مؤثری دارد.

این کارگاه سه روزه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، حوزه هنری یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، کانون هنر شیعی، نهضت مردمی پوستر انقلاب و کانون طراحان یزد(ترنج) برگزار شد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار دعای عرفه خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان مراسم دعای عرفه روزنامه اصفهان خبرنگار خبرنگاران طرح ملی هوای تازه ورزش و جوانان یزد شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود